Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat ge-revived worden door een medic komt inderdaad vaak als een verassing :+ Maar ik vind het wel een hele toffe toevoeging. Ook vind ik het slim bedacht hoe nu de medpack en ammopack werken, weer een manier om spelers een beetje bij elkaar te houden.

    Dat spotten wordt inderdaad nog wat weinig gebruikt maar dat komt vanzelf want t is verdomde handig. Ik heb gister een paar potjes als sniper gespeeld en alles zitten spotten wat ik zag en door alle "spot assists" stond ik uiteindelijk bovenaan terwijl ik helemaal niet zoveel kills had, dus als dat een beetje bekend is zal dat wel motiveren om het meer te doen denk ik. Denk ook dat het vooral een taak van de recon klasse is omdat die over het algemeen toch en stuk voor de objectives uit zitten te kijken en alles dus beter aan zien komen dan de mensen die er middenin zitten. Ook weer een erg toffe toevoeging.

    Al met al ben ik tot nu toe over alles heel psoitief (behalve de lag van gister :+ ) Kan niet wachten om vaker met een vaste squad te spelen zodat er ook echt tactisch gespeeld kan worden.
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik quote mijzelf nog even want wil toch wel graag antwoord:+

    En ik vind het trouwens ook wel vet lache dat je met parachute het level in gedropt wordt geeft wel echt zo'n extra gevoel van wij gaan aanvallen.

    Maar ik dacht dat er geen parachute in zat, en dat er ook geen knop voor is. Maar nou zat ik met me hand op een button geen idee welke en toen was die parachute waarmee ik gedropt werd opeens weg en toen viel ik als een baksteen na beneden en was ik dood. En ik zag ook toen ik een Seahawk aan het neer rossen was met de board gun van de Apache dat zo'n ventje eruit sprong en waar rempel een parachute op trok, maar zie nergens bij de controls iets voor parachute dus? Hoe de fuck dat kan vraag ik me dan wel af..


    Ow en kan iedereen die deze demo veel gaat spelen ff : Secure Lock toevoegen? Me Gamersea account moet ik nog weer verlengen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren ook even gespeeld maar mijn hoge verwachtingen zijn niet echt hoog meer. Het ziet er goed uit, het klinkt goed en het speelt aardig maar het bevat nog steeds die slechte netcode die al stamt uit Battlefield 1942. Daardoor loopt het allemaal niet zo vloeiend als bijv. een call of duty.

    Ik ga er morgen wat meer uurtjes in stoppen en hopelijk verandert dit nog en is het gewoon een kwestie van gewenning. Of ben ik niet de enige?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Spotten doe je door op de back knop te drukken als je naar een vijandelijke unit kijkt, voertuigcontrols heb ik geen idee van want die heb ik nog niet uitgeprobeerd :+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    serieus? ik heb juist wel het idee dat de hit detection een stuk verbeterd is. Het voelt nog niet als COD maar dat komt volgens mij omdat die op 60fp loopt en BFBC op 30 (?) , maar ik heb wel degelijk het gevoel dat mijn kogels beter aankomen dan in deel 1
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    (A) voor parachute

    Secure Lock is je gamertag? Rare naam :)
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Bij dit spel verdwijnen de kogels in ieder geval niet mysterieus zoals bij MW2. Heb meerdere keren gehad dat ik een andere sniper in me vizier had en we allebei schoten en dat we ook allebei tegelijk doodgingen.
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Oke 1 keer drukken dus? Chill.

    Ja account van me ex-vriendin die had ook een account. Gamersea is me gamertag die ik normaal altijd gebruik maar die is verlopen dus game ik ff tot maart op Secure Lock en dan bij de full game activeer ik Gold wel weer voor Gamersea.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar daar staat nu weer tegenover dat je als engineer wel vette launchers kunt unlocken. Is minder stealthy maar wel erg effectief
     
  10. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister nog tegen jou een paar potjes gespeeld :)
    Jij zat zeker bij die 3 andere Nederlanders oa ShikanNL ,(oid) ?

    Strikert en ik zaten in het andere team ;)
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen mensen eigenlijk aan de heli's?

    Ik heb ze nergens zien staan.. of heb je weer zo'n huisje waar je airstrikes etc kan oproepen?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij de 3e spawn voor de defenders staat achterin een Heli, en voor de attackers staat er bij de eerste spawn zo'n controlestation voor een klein uav helicoptertje
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    De helicopter is gelukkig weer sneller gemaakt (of voor me gevoel iig) vond hem in Bad Company 1 zo traag vliegen.

    Enige klote is dat ik ff moet wennen want ik heb controls voor vliegen nu wel op BC1 gezet alleen je kan dus niet meer ascenden en descenden met je LB (en RB of anders LT) en dat is wel irritant want dat gebruikte ik altijd.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik schoot zo'n UAV chopper uit de lucht met een snipergun. Fraai was dat je het kogelgat van het eerste schot ook zag op dat ding, die begon toen te roken. Een 2e kogel was nodig om hem te vernietigen (of welicht waren anderen ook op he aan het knallen)

    Heb ik nog een vraag over de defender heli (seahawk?) Daar stapte ik 2x in als piloot (dat ding stond er toch maar te staan). Ik vliegen maar ik kon niet schieten. Doe ik iets verkeerd of kan de seahawk piloot alleen vliegen en heb je boordschutters nodig?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de piloot kan raketten schieten en de boordschutter bemand het machinegeweer achtige geval wat er onder hangt :+
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vriendelijke vriend jij vergist je nu met de Apache;)

    Die Seahawk kan je inderdaad niet mee schieten. Zitten 2 wapens aan zijkant waarmee geschoten kan worden door je teammates verder kunnen er nog 2 mensen in die gewoon kunnen schieten met alles wat ze hebben als poppetje ;)

    De Apache daarin tegen kan je zoals Delphiki aangeeft raketten schieten en kan je teammate schieten en ik geloof dat je als hoofd piloot ook in samenwerking met je teammate Hellfire missiles kan afvuren.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, jah ik zag het. Strikert heeft me zeker 5 keer neergeschoten :9. Was puur toeval dat ik bij jullie in de server kwam overigens :+

    @Gamersea zijn reactie (vorige pagina)
    Ik had gisteren ook een momentje dat ik zonder parachute naar beneden gegooid werd, ik bleef wel leven, maar het was geinig om te zien :D (en ik was snel beneden).
     
  18. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nu jaloers naar alle mensen die hun puntenpot aan het verhogen zijn!!

    Ik las net dat de Parachute er ook weer in zit (A-knop) is deze alleen te gebruiken als je uit een Chopper springt of ook op kleinere afstanden zoals medium hoge gebouwen?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Waar staat die seahawk dan op de map? Is dat een soort transport heli? en kan ik daar ook uitspringen en parachuten? :+
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij de laatste basis van de Defenders. Ja soort van bijna een Black Hawk, zitten gewoon 2 mini guns aanvast. Maar je kan inderdaad eruit springen met parachute.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina