Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En dan gaan kloten met Windows? Mij niet gezien..
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    haha jezus wat ben je soms toch ook een kneus. alsof de iphone zon briljant besturingssysteem heeft. begrijp me niet verkeerd ik heb zelf ook een iphone en dat ding werkt super, maar minder perfect voor een apparaat dat tussen de iphone en macbook moet staan. Tuurlijk heeft niemand nog met dat ding gewerkt, maar je ziet toch zelf ook wel dat er aardig wat dingen missen? ik weet dat je een apple fan bent en dat je lekker dat ding moet gaan kopen want er zijn zoveel apple fans die dat ding blind kopen! maar toch is het jammer dat je er niet objectief naar kan kijken.

    trouwens! ik wil nog even dit melden: Apple heeft gewoon z'n eigen gedachte over de iPad (concurrent van de Kindle en Nook) en op dat gebied blaast hij beide volledig weg.

    hier geef ik je helemaal gelijk! volkomen gewoon! maar ik denk gewoon dat de grote groep niet wacht op iets wat tussen die apparaten ligt. inclusief mijzelf. vandaar de reacties van de meeste mensen die tot de grote groep behoren en iets veel toffers verwachte.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan kan ik beter mijn Netbook blijven gebruiken.


    Andere vraagje.
    Werkt de Apple Extreme Dual (2009) ook met een usb-stick (4GB) ??
    Het leek mij namelijk handig om een de foto's op één plek te bewaren en dan te uploaden naar pc en Mac.
    Maar als ik de usb-stick in de Extreme druk dan krijg ik hem niet in beeld ??
    ** Heb de stick opnieuw via de Mac geformateerd en werkt nu wel !!


    Kindle heeft zijn eigen graf gegraven door een iPhone App op de markt te brengen.
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    alle soorten usb storage werkt op airport extreme mits hfs+ formatted.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    FAT32 werkt ook , alleen moet je de stick eerst via de Mac formateren.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan er prima objectief naar kijken. Ik zeg toch duidelijk: mij niet gezien.
    Wat de rest ermee doet moeten hun weten.

    En om dan meteen met kneus te beginnen? :emo:
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik bedoelde objectief tegen de ipad niet dat ding van hp. Het gaat mij erom dat niet alles van apple perfect is, maar jij wel zo reageert. Op elke negatieve(re) reactie kom je weer met een verdediging. Begrijp me nogmaals niet verkeerd iedereen heeft een eigen mening inclusief jijzelf, maar dat je telkens de verdediging pakt terwijl het innovatief gezien geen bijzonder apparaat is met zelf beperkingen, vind ik jammer.
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    'Kloon iPad al lang te koop in Azië'
    Uitgegeven: 29 januari 2010 07:28
    Laatst gewijzigd: 29 januari 2010 10:47
    TOKIO/SHANGHAI - Een gadget dat lijkt op de woensdag door het Amerikaanse computerconcern Apple gepresenteerde iPad, een soort kruising tussen een iPhone en een laptop, is al jaren te koop in de Verenigde Staten.
    © AFP
    Dat beweert elektronicaconcern Fujitsu vrijdag. Mogelijk legt het Japanse bedrijf een claim neer bij Apple.
    Volgens een Fujitsuwoordvoerder heeft het bedrijf de naam iPad al in maart 2003 gedeponeerd bij het Amerikaanse octrooibureau US Patent and Trademark Office. De registratie is echter nog niet rond, aldus de zegsman.

    Surfen
    De iPad is een ultradun appaat met een aanraakscherm ter grootte van ongeveer een A4 en kan worden gebruikt om op internet te surfen, te e-mailen, films te bekijken, te gamen en kranten en boeken te lezen.
    Ook in China is al zeker een half jaar een 'kloon van de iPad' te koop, meldden Chinese media vrijdag.
    De P88 werd gelanceerd in augustus. Het apparaat heeft een groter scherm, snellere processor en groter geheugen dan de iPad. Ook is de P88 uitgerust met usb-poorten, die de iPad niet heeft.

    ==

    dit zal hem dan wel zijn
    [​IMG]
     
  9. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet nog goed dat apple altijd met een boos vingertje naar microsoft heeft gewezen. Ze zouden de markt teveel onder controle houden en geen functies van andere toelaten. Apple is in de afgelopen jaren de nieuwe hype geworden en kijk wat ze zelf doen.... Je moet alles er straks bij gaan kopen wil je iets extras als hd of usb. Allemaal vrij microsoft achtig. Ook moet je hun browser gebruiken en geven ze geen ruimte voor een misschien wel beter programma. Ze zijn er zelf nu ook achter dat je niet meer innovatief hoeft te zijn met een grote groep fanboys/girls achter je. Het is dan puur een kwestie van markt behoud. Het spijtige is dat ze op hun grote broer zijn gaan lijken. Hopelijk blijft Google wel bij waar ze voor staan (nee geen fanboy). Iedereen veel plezier straks met de ipad. Er staan veel betere producten in de rij te wachten. Maarja dat appeltje is vast alles waard.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Klopt allebei. :) Er is opzich ook niets vernieuwends aan, alleen Apple is nou eenmaal goed in marketing. De iPhone of iPod naam was oorspronkelijk ook van iemand anders meen ik, maar die hebben ze zich gewoon toegeëigend.
     
  11. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0

    even erop terug komend dat er geen usb zou op zitten en dat je niet direct foto's van camera kan inladen. dit kan wel..
    dus ik hou lekker mijn fanboy bril op.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, via een optionele dure accessoire uiteraard. Maar dus niet direct op de iPad.. :+
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, dat was al bekend. Maar het gaat erom dat je weer extra geld moet neertellen om daadwerkelijk die USB poort te verkrijgen.
     
  14. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja das apple, alles kost geld. maar het kan wel.
    64 gb opslag op vakantie voor al je foto's is wel lekker
    voor mijn macbook ook displayport > dvi moeten kopen, ook voor imac om mijn 2e apple cinema scherm aan te kunnen sluiten.

    apple is gewoon van de adapter shit.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Namen staan zelden wereldwijd genoteerd.
    De landen waar de naam niet staat geregistreerd krijgen het product eerst , de overige landen volgen wel maanden/jaren later.

    Iemand bij Fujitsu zal wel gigantisch op zijn donder krijgen nu 8)

    Ik wil me dit jaar zo wie zo wie een Tablet kopen.
    De werking van de touchscreen is voor mij heel belangrijk want werken met een pen vind ik helemaal niets.

    Het is wel jammer dat de iPhone/iPad "nog" steeds flash ondersteuning heeft.
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    adobe is al aan schoppen voor flash maar ja.. tis niet anders. die quadcore cpu van ipad kan het makkelijk aan full flash.
    zal wel weer in volgende FW komen als goedmaker / lekker maker voor meer verkoop
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Apple en Flash is hopeloos qua batterijduur. Dat zullen ze eerst op orde moeten krijgen.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen al die 10 uur aan batterij klopt niks van, ik durf er om te wedden dat dat ding het niet volhoud als ik 10 uur lang een film wil kijken.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    10 uur is waarschijnlijk de tijd dat ie aan staat, maar niet gebruikt word. En @ dat apple en flash gedoe, komt door apple, die wil niet mee samen werken met adobe ofzo, daarom schiet het dus niet op.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je bedoelt standby tijd. En dat is een maand bij de iPad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina