Introductie Mijn naam is Kevin en ik ben sinds vandaag 23 januari lid van Xboxworld. Uit eigen ervaring weet ik dat nieuwe leden niet gelijk te vertrouwen zijn. Toch heb ik maar dit topic gemaakt met foto's. Waarom moeten de films weg? Een aantal maanden geleden heb ik een xbox gekregen waar ik nu zeker dagelijks op speel. Mijn interesse daarvoor was het kijken van films en recencies schrijven om mijn eigen taal te ontwikkelen. Ik wil later journalist worden. Ik ben wel in een aantal projecten gestapt die tevens nooit zijn afgemaakt omdat de ontwikkelaar afhaakte. De films A good man in Africa The Killing Fields Death train Oliver Stone’s Salvador Split Decision Jane Doe Avalanche Partners in crime Shattered glass One shot, One kill BasicNstict 2 Ground Zero Judas Kiss In Oranje The irrefutable truth about Demons A genius, two partners & a dupe Stateside Eden Primary Colors Judge Dredd Missing in Action 2 Fearcity All the way boys The point men Takedown Wake of death Spartan The last days of Frankie the fly Breaker Breaker Dog watch Attack on the Queen Silent Partner Sidekicks Blood and Wine Blood money The LiberianThe Yards The count of Monte Cristo Alone in the dark The Heist Shadow Conspiracy After the storm Mel Gibson’s Papaeazzi Momentum Missing in Action The Assasination of Trorsky The Patriot Fifa Fever (100 jaar wk historie) T-force Iron Maze Night of the running man Outrage The Death zone Cruel and Unusual Target of Opportunity Out of Reach Prizzi’s Honor Rambo Fist of the north star Bloodfist Vl Imagining Argentina Missing in America Babel The Sentinel I, Robot Rebel Rumble in the Bronx Planto’s Run American Gun Wild Fire The cockroach Out for a kill Hercules The quest Code name Dancer A show of Force Sugar Hill Rescue Dawn Everest Miles from home Night Watch Hidden Agenda Open Water Monster’s Ball The Robbery Shade The rise and fall of Rome Assault on 13 precent D-Day to berlin Walking up in Reno Zero tolerance City of Industry The accidental Spy Fire Trap Narc Missing in action 3 The matador The osterman weekend Trois 2: Pandora’s box Highlander Green Dragon Fotos Om wat betrouwbaar over te komen heb ik wat foto's met mijn webcam gemaakt omdat mijn digitale camera weg is. Excuses voor de slechte kwaliteit Verzenden Bij aankoop van 1 dvd word dit zo snel mogelijk verstuurd in een envelop met bubbeltjesplastic na betaling. Als er meerdere dvd's worden verzonden ben ik bereid naar het postkantoor te gaan op kosten van de koper. Klachten Mocht er iets mis zijn met de ontvangen dvd dan kun je contact met mij zoeken via Xboxworld. Privacy Wegens privacyreden gaan persoonlijke gegevens via pm. Je kunt natuurlijk wel bieden in het topic. Met vriendelijke groet, Kevin