Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 13]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er veel verschil tussen de Club3d 5750 en de Powercolor 5750?

En dan bedoel ik meer het merk/garantie e.d dan de kaart. Club3d komt me bekend voor maar Powercolor zegt me niets. Ik neig toch naar de Powercolor omdat deze op voorraad is en een tientje goedkoper is...

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee maakt niet uit, gewoon de goedkoopste doen.

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Laat antwoord: Maar nog even bedankt voor de mensen die me hebben geholpen @ Hardeschijf.

Ik heb er dus vammidag 1 gekocht (WD My Passport Essential). Ik merk dat hij erg gevoelig is en al de connectie met de PC verliest wanneer ik hem enkel voorzichtig verplaats / verschuif. Aangezien ik hem voor school gebruik en ik bang ben dat hij 'te snel uitvalt' zou ik liever 1 hebben die iets meer kan hebben (dus die je in princiepe kan verplaatsen wanneer hij verbonden is met de pc).
    Nu vroeg ik me af: Zijn alle externe (zonder voeding) HD's zo extreem gevoelig of ligt het puur aan het model dat ik had?

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb een 1.8 inch model, maar daar kan ik van alles mee doen zolang die verbonden is. Misschien heb je net een gevoelig product gekregen. Omruilen voor een ander in de winkel?

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gewoon teruggaan en omruilen....Die Passport (met al die kleurtjes 8) ) schijfjes kan je normaal gesproken een hoop mee doen hoor :)

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil me vanmiddag een 2,5'' externe HDD erbij kopen.
    Welke usb-kabel wordt er bij deze HDD's geleverd omdat de HDD zijn voeding via de usb-poort krijgt.

1. een normale usb-kabel.
    2. een Y-kabel met 2 usb-stekkers.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Licht eraan. De ene heeft een normale, de andere heeft een Y kabel. Die van mij heeft gewoon een usb kabel. Heb een Lacie hdd van 500 gb.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet de verkoper vanmiddag maar de doos los maken.
    Bij mijn oude HDD (>3 jaar) zit namelijk een Y-kabel en die ik nu niet gebruiken.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een Lacie HDD !!

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Y-kabels zijn kut, wie dat heeft bedacht om er 2 usb kabels aan te hangen is een malloot. Het werkt toch ook prima zonder 8).

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Zonder Y-kabel wil mijn 2,5" HDD niet werken :mad:
    Heb 3 jaar geleden bij Conrad een losse behuizing gekocht en hierin zelf een 2,5" laptop HDD gestopt.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Omdat het zogenaamd meer stroom nodig heeft dan 1USB poort kan leveren, maar ondertussen zijn er tig andere externe schijven waar het wel mee kan :+

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lacie is troep, die behuizingen (nouja het printplaatje) gaan enorm vaak stuk.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een mooie 1TB een tijd geleden gekocht van Freecom dacht ik. Met zo'n rubber hoesje eromheen. Trilt nooit en maakt geen herrie :D
    voor 89 euro toen :)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hebben een oude server gekregen van ons paps werk. Ga er dus Windows 7 opgooien :p. zijn er alleen videokaarten die ik op dit moederbord kan doen: Intel® S5000PSLROMBR 5000P

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heb een brander gekocht om in m'n pc te bouwen, dacht dat het niet zo moeilijk zou zijn, maar viel vies tegen. Heb deze brander gekocht: Samsung SN-S083C.

en later toen ik erachter kwam dat er geen kabel bij zat dit kabeltje besteld: Slimline SATA Kabel

Nou heb ik m'n pc open gemaakt en dacht dat ik hem gewoon moest doen waar de cd-rom drive op aangesloten zat. Maar zoals je ziet zijn het twee stekkertjes en kan ik nergens vinden waar ze zouden moeten passen? Ik heb een paar foto's van m'n pc gemaakt en misschien dat iemand het me kan aanwijzen :)

Dit zijn de uiteindes die aangesloten moeten worden en dit zijn de foto's van m'n kast:

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe oud is die PC?
    ik zie namelijk helemaal geen SATA poorten.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ehm durf ik niet te zeggen, maar niet erg nieuw, het is een 2e hands kantoor pc.

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Jongens ik had de laatste dagen last van computer crashes :confused:
    Ik deed bijvoorbeeld de BFBC2 beta aan en na 5 minuten kreeg ik een BSOD...
    Ik helemaal zoeken waar het aan kon liggen, allemaal drivers gecheckt en geherinstalleerd etc en het probleem bleef maar.
    Kwam ik net dit tegen bij probleem oplosser in windows:

Heb ik natuurlijk allemaal gedaan maar het blijft... Wat kan ik nu het beste doen? Kaart opnieuw uit en weer in de PCI slot stoppen ofzo?
    Please help!! ;)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je mij ff een pm sturen waar je die beta vandaan kan halen voor de pc?:+

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je daar met andere games ook last van, of alleen met de BC2 beta?

De beta kan je via één van deze mirrors downloaden, of van de nieuwsgroepen, is waarschijnlijk sneller. Om 'm te kunnen spellen heb je alleen nog een beta key nodig. Die geven ze regelmatig weg op de bc2com Twitter of op het BC2 forum. Voorwaarde is wel dat je daar minimaal 25 posts moet hebben om deel te kunnen nemen. Dus eerst even spammen. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina