hehehe zo bedoelde ik het niet, het is meer dat er altijd wel gelazer is met chat, opzetten lobby etc
Ik heb een PS3 op het moment te leen van een vriend. Heb hem alleen nog niet op internet aangesloten. Er is toevallig geen demo van deze game te verkrijgen? Ook niet in de komende weken als het antwoord nee is?
Ziet er erg vet uit maar ik moet nog zoveel RPG's kopen/spelen... en daar wacht ik al mee omdat ik eerst ff wat andere uitspeel zodat ik die kan verkopen.
Was de release in februari nu worldwide? Ik zit er zwaar aan te denken om eerst White Knight Chronicles te gaan spelen en dan pas FFXIII. Waarom? Omdat iedereen dat toch al speelt. Ik weet zeker dat WKC mij FFXIII niet doet vergeten... of misschien ook wel. Je weet maar nooit welke game je verrast. Hij verdient in ieder geval een kans omdat de reviews over het algemeen wel positief zijn. Iemand zin om mee te beginnen? Ja Kevf, ik kijk o.a. ook naar jou omdat jij DS bijna hebt uitgespeeld. Lijkt me in ieder geval leuk om met een groepje van vier alle online quests af te gaan. Het zijn er in ieder geval een stuk of vijftig, dus content zat. Als nou ook nog het spel zelf goed is...
Ik ga mijn ps3 toch nog een kans geven. Ik ga hem morgen nog een keer wegbrengen. Ds inmiddels verkocht jammer genoeg maar ook ac2 nog een paar uur ongeveer. Dus wkc. Ben ik ook voor in! TehCliff mag je wel alvast toevoegen!
hmmm op Eurogamer waren ze niet heeeeel positief....en je moet hem eigenlijk eerst uitspelen voordat je aan online spelen kan beginnen (eerste heel veel uur kan het sowieso niet)
Nee, je hoeft hem niet daarvoor uit te spelen. Je zit inderdaad wel een paar uur in het spel, voordat je online unlocked. Maar dat vind ik niet erg.
Maar is de singleplayer eigenlijk wel het hoofdpunt? Want ik koop hem toch vooral voor de singleplayer, En wat ik me ook afvraag is, als je armor verwisseld, zie je dat echt veranderen in de game? Want dat zit in bijna geen enkele JRPG. Oja, zoals ik al eerder vroeg, is er een mogelijkheid tot het zelf maken van items/wapens?
Hoe is jullie ervaring met Axelmusic.com? http://www.axelmusic.com/productDetails/711719814627 42 Euro valt behoorlijk mee en is een stuk goedkoper vergeleken met sommige prijzen die hier gevraagd worden. Neem bol.com, meestal met gemiddelde prijzen, maar voor WKC vragen ze 70+ euro. Ja doei! :{ Zelfs als WKC tegenvalt, is zo'n titel gemakkelijk te verkopen voor rond de 30 euries. Zoveel verlies je er dus niet op. Maar ik ga ervan uit dat deze nog best leuk gaat worden. Op de verschillende fora wordt het al best veel gespeeld, ondanks concurrentie van ME2.
Offline en online natuurlijk. Ik ga binnen twee weken voor deze titel, als de reviews in ieder geval redelijk zijn. Final Fantasy is een grote release, maar hoef ik niet persé op releasedag te spelen. Die titel kan van mij ook wel een weekje wachten.