[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Scrambler Pro?

2. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ook niet.. de meeste hadden in mijn geval coldblooded/stopping power/commando

3. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Modern Warfare 2 Mythbusters: Episode 3

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem gisteren al gezien, zitten weer best opvallende bij

5. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik snap alleen niet waarom die OMA gebruikt, met scavenger aan krijg je veel sneller nieuwe munitie ipv het opladen van een nieuwe klasse(waar je ook nog eens kwetsbaar bent.) Zeker op terminal liggen er binnen een paar minuten genoeg blauwe pakketjes. En dan kan je ook nog eens een secondary wapen kiezen wat bij OMA niet kan.

Mijns inziens is One man army niet het probleem,maar juist al die rocketlaunchers,noobtubes icm danger close.

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Met OMA kan je gewoon op dezelfde plaat blijven. Je hoeft dus niet op zoek te gaan naar Scavenger pakketjes

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zoals ik al zei na een paar minuten ligt het er echt vol mee. Speel maar eens met scavenger aan op terminal en blijf dan een beetje in die hal hangen. Maar inderdaad om vanaf de eerste seconde zo te knallen is OMA wel handig.

Maar mensen die zonder OMA spelen maar dan wel een secondary als een thumber hebben zijn ook lastig te verslaan. Die hebben immers 2 schoten extra.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei hoef je voor OMA niet te lopen. Je kan dus heel de tijd op één dezelfde plaats blijven en loopt dus ook veel minder kans om te worden beschoten

Edit; Écht, ik word echt met de dag zieker van MW2. Een sniper met Intervention is zo fucking niet normaal in het nadeel. Wil je Stopping Power op je Intervention, omdat het anders een hitmark festijn is, word je geneukt door thermals en alles wat boven je vliegt. Wil je beetje no-scopen met Steady Aim en kan je daardoor niet Ninja gebruiken, word je geneukt door HBS etc etc. En een Barrett is ook echt even sterk als een bolt action sniper rifle. Hoe dom kan je zijn IW... Geef de Barrett dan massive recoil zoals in CoD4. Ik begrijp echt helemaal waarom de hele pc community boos is(en dan vooral het deel wat CoD4 op ESL niveau speelden) op IW, wat een verschrikkelijk hatelijk spel soms zeg

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  9. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel echt heerlijk met Intervention + FMJ, Sleight of Hand Pro, Cold Blooded en Ninja Pro...Echt geen negatieve dingen eraan op te merken. Ben wel Prestige ingegaan, dus moet het nu maar doen met Steady Aim en Stopping Power Pro.

10. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0

IW heeft helaas niet gedacht aan de gevolgen van het volproppen van dit spel. Ik had meer plezier in de spel gehad als er gewoon 3 kill streaks waren. De oude wapens + nieuwe wapens. De oude perks + nieuwe perks en de oude maps + nieuwe maps. Alles goed uitgedacht zodat geen een wapen in het nadeel word gesteld. Gewoon old-skool call of duty met wat verbeteringen en meer wapens.

Met battlefield bad company 2 demo als een zware teleurstelling. Speel ik weer call of duty 4 en call of duty 5.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    BF:BC II is voor mij idd ook een teleurstelling, blijf dit gewoon lekker spelen. Tis goed zo!

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik was van plan om BC 2 Demo te downloaden, maar volgens mij is dit niet een goede keuze?

ON: Hélémáál gek van die nieuwe 'glitch' Helemaal leip, de noobtubes vliegen om je oren.

13. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Je kan het toch altijd proberen. Het kost misschien 15 minuten. Een demo is gratis:D

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die demo best wel vet. Straks ga ik ze gewoon beide spelen :cool:.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik hou het mooi bij MW2 ondanks al zijn tekortkomingen. BC2 doet het hem niet voor mij omdat het te traag is en gewoonweg te chaotisch, ik kan geen overzicht houden op de vijanden waar daarentegen ik dit wel kan met MW2 en H3. Als ik een wapen schiet in BC2 weet ik ook niet zeker of ik diegene raak of niet, zal wel aan mij liggen.

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu nog druk bezig met MW2 maar ik denk dat hier wel verandering in gaat komen met Bad Company 2.

17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ligt denk ik idd aan jou aangezien je gewoon een hit tekentje krijgt :p

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dan ben ik gewoon ontzettend slecht in mikken want wanneer ik door mijn iron sights kijk en de tegenstander pal in het midden van m'n vizier staat dan gaat alsnog haast geen kogel raak...

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Moet wel zeggen dat de hitmarker van BC2 iets onduidelijker is dan die van MW2. Bij MW2 lijk je ook een soort plof te horen als je iemand raakt en de hitmarker is wat scherper in contrast met de rest van het spel.

20. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    zitten jullie nou echt gewoon MW2 te vergelijken met BF:BC2 8)

appels en peren ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina