Nederlandse xbox in Amerika

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kevinbabolat, 30 jan 2010.

1. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben naar California ge-emigreerd, en nu vroeg ik mij af of mijn Nederlandse xbox zal werken in Amerika. Kan ik alleen Europese spellen spelen, of gaat dat zelfs niet werken, doordat Amerika een andere systeem gebruikt(pal, ntsc)?

Alvast Bedankt.

Edit: ik wil call of duty kopen en ik ben momenteel in Nederland, maar als ik mijn xbox niet kan aansluiten Amerika dan houdt het op:)

Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  2. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is hoort dat te werken, Amerikaanse Xboxen werken ook hier. Alleen de stekker is anders.

3. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de power brick kan ik houden en zou alleen een andere stekker moeten kopen? Maar als dat zo is, dan kan ik gewoon mijn converter gebruiken die ik voor al mijn Nederlandse apparaten gebruik(pc, monitor).

4. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar misschien kun je gewoon een verloopstuk kopen ja.
    Maar misschien dat iemand anders even opheldering kan geven? Niet dat je dat dadelijk doet en je Xbox kapot gaat :p

5. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je een game koopt, eerst vragen (of checken op internet) of hij regio-vrij is!

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    de tv's in amerika zijn geloof ik ntsc, dus ik weet niet of je je eigen tv ook mee hebt maar anders zou het kunnen dat je xbox het niet doet op je tv daar.
    Het fijne weet ik hier ook niet van dus misschien kan iemand anders daar een antwoord op geven?
    succes ermee iig!

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee NTSC is niet meer, dat is van voor het hdready/full hd tijdperk. Dus alleen bij de oude bakbeesten heb je dat probleem nog.

Deel Deze Pagina