Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Prijs zal wel gewoon 800 zijn, maar dat voor 8-10 uur. De meeste volwaardige spellen speel je binnen die tijd uit tegenwoordig. Ze zeiden ook groter dan de Zombie DLC en die was toch zeker al 4-5 uur.
    Er komen ook zo goed als zeker wel nade launchers in het spel, die zaten ook al in de game files (heb er zelfs al mee geschoten) misschien een nieuw element ofzo? Ijs?:b:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er iemand / zijn er mensen die met mij willen co-oppen? Ik heb het tot nu toe alleen een uurtje in mijn eentje gespeeld maar het lijkt me wel vetter om samen te spelen :) Voeg me maar toe op Xbox Live (zet ff erbij wie je bent) of zet het even hier neer, dan voeg ik je toe. :) Tanx.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Volgens mij zeggen ze dat de ervaring is afgestemd om een uitdaging te zijn voor spelers tussen 34 en 50 en niet dat er zoveel exp te verdienen is. M.a.w het is afgestemd op characters die al wat betere gear hebben gevonden en geen DLC die zo ver terug schaalt dat hij ook met een lvl1 goed te doen is.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah zo dacht ik het eerst ook maar er is een tijd geleden al gezegd dat ze altijd al een alternatief voor het naar 50 levelen wilden inplaats van een extra playtrough. En ze maakte eerder deze week al duidelijk dat de DLC gigantisch word, dus ik zou er niet verbaasd van op kijken. De Zombie DLC geeft iets van 6-7 levels aan EXP, dus je zit toch al gauw tegen de 10 of hoger als je een veel grotere DLC gaat maken.

Toch weet ik wel in m'n achterhoofd dat jij gelijk hebt, mja wishfull thinking etc ;)

Je bent net te laat man. Heb gister m'n 7e en hopelijk laatste char naar 50 geknalt, ben er nu toch wel ff klaar mee ;)! Als je wat end-game (lvl50) gaat doen kun je altijd inviten.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het sluit elkaar niet uit natuurlijk, het kan nog steeds zo zijn dat deze DLC EN genoeg xp oplevert om vanaf 50 naar de nieuwe level cap te komen EN genoeg xp oplevert om vanaf 34 naar 50 te komen zodat de 2 playthough niet meer nodig is.

Ik denk zowieso dat deze samen met Dr Ned je toch wel van de 34 naar de 50 moet kunnen krijgen toch?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zombie Island was ik met een paar uurtjes door heen. Later nog eens met iemand anders gedaan, hetzelfde. Echt veel te kort om flink voor te dokken, al was ie verder wel leuk. Het is dat ik achteraf brains missies nog moest doen. Verwacht niet dat deze DLC echt heel veel langer gaat zijn. Vaak een makkelijk marketing praatje, maar eerst zien, dan geloven.
    Hogere level cap is wel chill.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah idd, als dat zo is kun je wel aannemen dat het een extra 10 levels zijn, als je kijkt naar de exp-level ratio.

En lijkt me wel, DrNed levelde m'n soldier gister nog van half 41 tot net an 48 dus veel is er niet nodig.

Mja 6-7 eurie voor zo'n 4 uur gameplay vind ik een erg goede deal, als je kijkt hoe snel je door sommige games ramt tegenwoordig. De nieuwste army of two speel je in 6 uur uit bijvoorbeeld, ODST was niet veel anders 8)

Ikzelf heb iig geen seconde het gevoel gehad dat ik geript was.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: ik was voor mn gevoel veel langer bezig, weet nog dat ik een paar keer dacht het einde bereikt te hebben maar dat er nog meer missies kwamen. Ik heb zeker een weekend lol er van gehad en dat is meer dan wat ik van sommige games kan zeggen

9. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel ook leuk om alleen te spelen?

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen met de United We Stand achievement? En ik moet nog een paar co-op missies doen en zo'n Arena Match

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja! Ik heb het spel tot L50 (max) solo gespeeld. Ben pas daarna co-op begonnen.

Het is erg leuk om te spelen, mits je van shooters houdt en rpg elementen leuk vindt. Ik vond het een van de verrassingen van 2009!

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De 2 eerste DLCs komen nu in de winkel: Borderlands DLC Gets Bundled, Burned To Add-On Pack Disc

Dan kunnen die laatste 8 mensen zonder live ook hun fijn hun gebit de tyfus in knarsen door moxxi's DLC \o/

Jah hoor, heb zelf ook een paar mannetjes bijna volledig solo gelevelt en het is goed te doen, met z'n tweeën of meer is het gewoon vele malen leuker.

Invite maar :b:

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is dat nou iets goedkoper?

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er echt niemand die met mij wil co-oppen? Want gisteren zat ik met een paar van die engelse halven en dat was echt kut. De helft zat alleen een beetje te kloten, deed niks of ging supersnel weg. Ik wil gewoon chill in het nederlands kunnen praten en relaxed samen missies doen. Ik ben inmiddels level 10 of 11.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ah nee niet echt ;) Word rond de 20 euro.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wil wel keer co-op doen. Ben zelf level 50, dus dan wordt het wel gelijk een heel stuk makkelijker, aangezien ik de enemies dan zo dood heb. :)

17. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Je kunt wel mooi de dlc aan andere mensen lenen zodat zij ze niet hoeven te kopen.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er niemand dan die dit spel ook recentelijk in handen heeft? :+ Ik ben inmiddels al weer level 15 of 16. Het gaat hard in dit spel 8)

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik krijg m waarschijnlijk dinsdag. :9

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta al maanden stil op lvl ~27 so give me a call.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina