Klaar, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt ) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.) Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
Downloading... Had misschien eerst even Fiasco's bericht kunnen lezen voordat ik hem gelijk downloade. Ach ja... Edit: En klaar. Erg vermakkelijk Beetje kort alleen. Jammer dat er zo'n einde aan zit. Gaat de Februari DLC net zoveel kosten?
Oh. ik ben vergeten om zo'n memory ding te doen... misschien is dat het? Werkt de DLC trouwens op iedere Save game die ik heb?
Misschien dat ik even wacht met deze DLC, dan pak ik de DLC die binnenkort uitkomt er gelijk bij. Heb ik iig wat langer speelplezier
Die vliegmachine zal wel in de volgende downloadeble content zitten. Kunnen sommige gelijk die ene achievement opnieuw proberen.
Die vliegmachine zit wel in de eerste DLC, je moet eerst naar Forli en dan op je map zoeken naar een speciale herinnering (dat is bij de vuurtoren). Kunnen jullie mij ff helpen met die monnik met 9 vingers? Ik ben nu in Firenze en daar moet ik hem bij Santa Maria zoeken maar kan dat nergens op de map vinden?
vraagje over uitspelen van ACII. Heb je dat pas met 100% synced? Ik zit nu op 55,2% en heb net het mooie vliegwerk gehad
Kon ik eerst ook niet vinden xD. Kijk naast de kerk, bij de ingang moet je rechts. Dan zie je 2 guards een man pesten. Kill de guards en praat met de man.