[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het draait vooral om de teksten en gesprekken, als je daar geen zin in hebt dan moet je er niet aan beginnen. En sowieso eerst met deel 1 beginnen dan.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha dat ras in Afterlife...

Die Gremlin achtige lui....ik vind ze echt cool , jammer dat het gesprek met die Shisk zo kort was. Hopelijk krijg ik nog te maken met ze later.

Ik vind sowieso de creatures en alles gewoon heel goed gemaakt in deze game weer, echt nice.

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je komt ze nog heel veel keer tegen. :thumbs:

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

VET!!! Ik vind ze echt lachen namelijk.

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is Jack een heerlijk karakter zeg.

So Fuck You and thank you for asking :p

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er zitten ook genoeg locaties in die nog niet toegankelijk zijn nog, zoals
    De nieuwe Normandy en ook zo'n deur op Omega, bij zo'n bouncer, vraag me echt af wat zich in die VIP plek afspeelt, hehe.

7. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik m'n Mass Effect 2 binnen kreeg ben ik meteen gaan spelen zonder de code van Cerberus in te voeren. Nu heb ik dat gedaan en die downloads binnen gehaald, werken ze nu wel aangezien ik het spel al begonnen was?

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yes, even opnieuw loaden en dan krijg je van Kelly (Vrouw naast galaxy map) dat je nieuwe berichten hebt; Krijg je te lezen dat je content vrijgespeeld is.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, dat is echt goed gedaan. Captain Shepard, there's a new message, heel mooi ;)

Wat kun je eigenlijk met bepaalde items doen zoals een magazine genaamd Fornax en zelfs die bestaande ME boeken, ik krijg in de codex een klein verhaaltje erover, is dat het? Of kan ik er meer mee?

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zover ik weet kan je er niks mee, alleen een klein stukje lezen in de codex. Of mensen interesse laten tonen in die boeken. Mij hebben ze gepakt, heb het eerste boek besteld. :+

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geweldige game ben nu 3 uur bezig ofzo ...
    heb al een paar leuke dingetjes gezien zoals Helena Blake tof om te horen dat ze de goede kant heeft gekozen :) ook veel toffe personages zoals Patriarch gewoon die stem, ook de setting van Omega echt geweldig dit is gewoon echt next level star Wars, ben nu net bij Mordin geweest en ga nu op pad met the cure en ze assistent zoeken kan nu al zeggen dat het vervolg echt gigantisch veel beter is dan ME1!

12. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag, hoe kan je de armor van teamleden veranderen. Ik heb nu al een aantal keer de melding gekregen dat ik nieuwe outfits van teammembers heb gekregen, maar ik kan die nergens veranderen heb ik het idee.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je ergens land kies je je teammates, als je dan op Y drukt verwissel je met outfits. :)

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aaah, bij het kiezen van teamm8's voor een missie, heb de pc versie maar het principe zal hetzelfde zijn. Toch nog even: Wat een prachtgame!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus het kan toch???

Want in deze thread of de vorige las ik dat er gezegd werd dat je niets meer kon veranderen voor je teammates. Maar ondertussen kun je nog gewoon hun skills upgraden en dus armors geven, wat lullen sommige lui dan? :confused: (die lui van de echte bron,zeg maar dan)

Wel jammer dat je niet meer ten alle tijden kunt wisselen van armor. Ik zou soms best willen wisselen met die Collector(edition) armor en de normale. In deeltje 1 kon dat altijd, nu moet je elke keer terug naar je schip en naar je kamertje. Of mis ik iets?

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt hun armor niet echt wisselen. Het enige wat verandert is de kleur(en eventueel de texture, al weet ik dat niet zeker). Je kunt ze dus geen N7 armor ofzo geven.

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Spoiler betreft het einde
    KUTSPEL.
    Ik heb elke teammember loyal, maar omdat ik de biotic amp upgrade voor Jack niet heb gaat ze de hele tijd in het laatste filmpje dood.. Dit betekent dat ik hem de laatste missie opnieuw moet opstarten... Damn man.. Dit is echt te gierig. |:-
    W8.. Misschien als ik haar in de laatste missie met mij meeneem naar de baas gaat ze niet dood. :eek: Even proberen!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik die discs in een ander doosje ga doen, want het doosje van de CE is niet al te geweldig. Ik vind dat die discs er veel te moeilijk uit te halen zijn. En dit doet me denken aan de Halo 3 CE , een vriend had die..en zijn disc was dus gewoon stuk na een tijdje, dat ringetje in het midden was geknapt, en dat zie ik hier ook wel gebeuren eigenlijk.

Trouwens..de echte Miranda is niet mis zeg...

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    En word je er dan ook een beetje goed in om ze te gebruiken? had in deel één namelijk een hekel; aan de biotic omdat je nooit echt goed werd met je assault rifle!

En hoe zit het nu precies met de wapens. Hoor constant dat je ze moet upgraden, Maar vind je nog wel wapens of vind je van alles gewoon een basis model en dat kan je upgraden?

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina