Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik wilde sowieso ook met een medic spelen. Volgens mij kan iedere klasse spotten? Medic/spotter is een nuttige teamrol en het levert ook behoorlijk veel punten op.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, je kunt met iedere klas iedereen spotten met (back).
     
  3. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister wat potjes online gespeeld. Me beste resultaat was 4Kills-9Deaths en op die punten had ik niet een gelet. Moet weer een beetje inkomen in het shooter gebeuren:). Ik vind alleen die zwarte helikopter irritant en vroeg me af of iemand tips heeft om die uit te schakelen?
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op schieten.. heef niet zoveel nodig en je krijgt er 100 punten voor..

    Mooie game inderdaad heeft nog wat bugs maar het speelt super.. Net even gespeeld 47-12 reeds 2x geranked in 2 uur tijd schiet lekker op zo.. Speel alleen met Engineer de SCAR en RPG rocken echt..
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had hetzelfde probleem volgens mij, kwam doordat Spysweeper een of ander punkbuster bestandje verdacht vond en het gewoon in quarantaine zette waardoor de installer hem dus niet meer kon vinden. Dus even je virusscanner uitzetten voordat je de installatie start, en het liefst even rechtermuisknop > uitvoeren als adminstrator (tenzij je nog op XP draait, daar hoeft dat niet)
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    tis me inmiddels al gelukt op andere manier maar nu valt het spel uit na ongeveer 5 minuten spelen. Dan word het spel zonder waarschuwing afgesloten en zie ik mn bureaublad weer. Erg triest :emo:
    Ga wel lekker gamen op de xbox. daar nergens problemen mee :thumbs:
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom doe je dan überhaupt moeilijk?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, ik denk omdat shooters op de PC toch beter te spelen zijn. Daar komt ook nog eens bij dat het met een redelijke computer er nog beter uitziet ook :9

    Maar XBOX ftw, het loopt soepel en als er problemen zijn ligt het (meestal) niet aan jezelf :)
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben de xbox nu gewent, heb al minstens 4 jaar geen pc shooter meer gespeeld.
    Maar meer omdat mn laptop te slecht is:9
     
  10. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd het is maar net wat je gewent bent. Ik heb ook best lang op Pc cod gespeeld alleen omdat vrienden xbox hadden ben ik dat ook gaan doen en had de ouwe xbox
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er lag aanwezig is, is het vrijwel onspeelbaar.
    Maar goed, dat fixen ze wel.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, ik begin steeds lekkerder te schieten met de assault XM8(?), geen zorgen, ik wordt nooit echt goed:) maar dat ding schiet zelfs over redelijke grote afstand nog raak (kort burst natuurlijk) en dan hebben we nu nog alleen maar ironsights.

    Kan me van BFBC1 alleen maar irritaties herinneren met o.a. assualt wapens, maar hier wordt het steeds lekkerder. Ik lees dat de hitdetectie e.d. verbeterd zijn in BFBC2. Ligt het daaraan? (of ben ik gewoon beter geworden? onwaarschijnlijk:D)
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oh oh, net bij 2 toppiloten in de heli gezeten, die score vloog omhoog :) (veel kills joh!). Ook nog even zelf gevlogen, maar ik vlieg nog een beetje wiebelig dus het schieten met de raketjes gaat soms een beetje scheef :+

    @Hierboven:

    Dat 2e assault wapen schiet echt lekker <3!
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg toffe game :). Vanavond nog samen met een maat zitten spelen en dat is het gewoon dikke fun. Samen in tanks kan echt heerlijk lopen als je aanvalt. Gelijk doorrushen naar punt A en punten scoren maar.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mwah, dat ligt er maar aan op wat voor scherm je je pc hebt aangesloten.

    Ikzelf heb geen pc monitor, maar gebruik gewoon mn plasma daarvoor en dus zit je aan een max resolutie van 1920x1080 en dus zal t verschil niet of nauwelijks te zien zijn?
     
  16. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Op pc zijn textures meestal hogere resolutie, schaduwen zijn mooier, van alles.
    Spellen zien er nou eenmaal altijd beter uit op pc, xbox bestaat al een tijdje, zelfde hardware, en pc's ligt aan de gebruiker. Als je een dikke pc hebt, ziet elk spel er duidelijk mooier uit als xbox, en dat is geen klein verschil.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Behalve dan dat er steeds meer performance uit die 360 wordt gewrongen. Het zal er natuurlijk mooier uitzien op de top-of-the-line pc, maar ik het zo de hele avond BC2 gespeeld en eigenlijk vielen alleen de bomen (en schaduwen maar dat is standaard bij consoles) tegen. Verder zag het er prima uit en de framerate was 100% stabiel.
     
  18. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Woohoo!
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    lol@UAV

    Denk dat veel mensen zich niet realiseren dat je die dingen met een simpel pistooltje de lucht uit knalt :)

    edit: zie nu pas je award score, wow netjes!
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Erg nice die score. Ik denk dat dat scoringsysteem wel veranderd is ten opzicht van BF BC 1. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina