[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je vind wapens of schema's ervan. Deze kun je dan via je lab weer upgraden en vervolgens gebruiken. Kijk maar eens wij de wapen loadout op je eigen kamer en zie of ze er tussen staan. Met elke missie die je begint kun je de wapens kiezen voor jezelf en teamleden. Het houd wel in dat je teamleden vaak beperkt zijn in wapenkeuzen, maar dat kan jij ook zijn afhankelijk van je class.

P.s. Ik stuur je ff een invite, dan kunnen we elkaar ff in de gaten houden betreffende deze game. Goed? ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb wel een aantal verschillende wapens, maar kan niet zien welke beter is. 8) Heb drie assault rifles, twee shotguns en twee smg's. Die smg's werken wel lekker met vanguard, gebruik alleen dat.

Heerlijk om een aanvallende Krogan neer te schieten, vervolgens verandert hij in ijs, laat ik Jacob hem zweven en Miranda maakt het af met hem op te tillen en dan keihard op de grond te slaan. Muhwawaw, al kan ik dat zelf ook allemaal. :cool:

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Welke power is dat? :eek: Of kan je dat met de ge-evolueerde push (of hoe het nu ook heet)?

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    In de omschrijving staat welke beter is, er staat dan zoiets als .... is de opvolger van de ...... Je merkt het ook aan bijvoorbeeld het aantal kogels die ze hebben, de schade die ze doen en de rate of fire.

5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Iets meer als 20 uur later uitgespeeld (normal). Wel aardig wat side-quests gedaan maar weinig missies op onbekende planeten (3 of 4 oid).

Al om al... Zeker de moeite waard om weer te spelen ; Zeker gezien je al je ervaring/wapens/etc. mag behouden net als in deel 1 als je hem heb uitgespeeld. Dit keer keuzes wat anders aanpakken kijken hoe het dan uit pakt :)
    Voordeel is dan ook dat je dan overal door heen banjert met alle upgrades/wapens/etc. hehe.

Was dit keer een lieveling... Maar de volgende keer ga ik overal renegade :+

6. Ashavan

Ashavan Guest

Vind de game tot nu erg tegenvallen. Dacht vooraf dat het te veel shooter zou zijn, maar ben me gedurende het spel aan andere dingen gaan irriteren. Verhaal vind ik niet echt diep gepresenteerd worden. Waar je in deel 1 qua main quest naar behoorlijk grote lokaties ging waar veel gebeurde heb je nu vrij kleine gebieden waarin het meer knallen is tot de missie afgerond kan worden. Echt diepgaande conversaties vinden ook niet bepaald vaak plaats. Qua side quests is het aanbod ook erg mager...en dat na het veel belovend begin van de game...een echte anti-climax dus.

Het hacken vind ik wel leuker. In plaats beetje op de knopjes duwen moet je nu op zo'n circuit beetje memory spelen. Kijken welke symbolen hetzelfde zijn en aan elkaar verbinden. Maar het andere hacken met die blokken tekst ofzo snap ik de ballen van en qua uitleg ben ik ook niks tegen gekomen dus dan weet je ook niet wat je moet doen.

Scannen van planeten voor resources. Zo langdradig, tijdrovend en irritant...ongehoord.

Qua scannen en het miezerige aanbod aan sidequests die niet eens als quests bestempeld kunnen worden hadden ze beter maar gewoon meer bezoekbare planeten kunnen behouden zoals in deel 1. Per planeet was je toen 20-30mins bezig om alle debris en resources en quests te voltooien. Stuk gebruiksvriendelijker en stuk leuker omdat, ondanks de eentonige planeten, de quests wel een stuk meer diepgang hadden.

Upgraden van de wapens is ook niet altijd even interessant. Ik wil een assault rifle die een aantal bursts doet. Niet een assault rifle die na 2 kogels al herladen moet worden. Wat is nu zo rifle aan 2-3 kogels? Dan kun je beter de upgrade van je gun pakken...de hand cannon.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2010
  7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je al op Illium geweest? Dat noem ik niet bepaald klein. Je hebt inderdaad kleine planeten, maar je hebt ook grote planeten wat verder gaat dan alleen je map.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ben nu pas net met Horizon bezig.

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zeur je dan? :+

Er zijn echt zoveel side-missies dat je het spel in 4 uur of ook in 38 uur zoals mij kan uitspelen. Dat scannen van het resources had van mij wel ietsje sneller gekund inderdaad, maar ik heb nu wel alles upgegrade. :D

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    je kan zoiezo niet zien welke beter is toch?
    verder kan ik t toch amper lezen. :emo:

11. Ashavan

Ashavan Guest

Zelfs met een Full HD tv van circa 1m diameter waar ik 3 meter vanaf zit zijn de teksten vaak nog lastig te lezen. Dialoog opties zijn weer lastig te lezen omdat ze vaak dezelfde kleur hebben als de persoon die als achtergrond dient

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, nu eindelijk lekker met ME2 beginnen! Ben zeer benieuwd

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dan zal je waarschijnlijk heel snel een bril nodig hebben of een kut tv hebben, want om eerlijk te zijn heb ik hier nog geen last van gehad. Enigste keer waar ik me het voor kan stellen dat het wat moeilijker te lezen was, was met het recruteren van Mordin verder is het allemaal goed leesbaar.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik ben dus biotic class.

Heb momenteel alleen maar kudtwapens,heb al allerlei sniperrifles en assault rifles gevonden maar kan ze nog steeds niet equippen/gebruiken.

Hoe of wanneer kan ik die wel gebruiken,anders ga ik denk ik opnieuw beginnen.

Moet nu alles met een pistol en een soort van machinepistol killen en dat word best vervelend.

Iemand?

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Er zijn erg veel mensen die over dit probleem klagen.
    Heb er zelf geen last van ook,maar er komt hoogstwaarschijnlijk wel een update voor.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan geen sniper rifles gebruiken als Adept. Adepts kunnen alleen een machinepistool, pistool en een zwaar pistol gebruiken.

17. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt later in het verhaal een mogelijkheid om een extra gun naar keuze vrij te spelen.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Tja rest geen problemen mee. Dus al in ME2 merendeels niet te lezen is het echt een ideale oog test. Get real.

Wazige kleine kut letters op een achtergrond wat het nu niet bepaald complimenteerd maakt het gewoon lastig om te lezen. Zeker met die pop-ups die je regelmatig rechts onderin hebt. Kan ik ook niet lezen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    26 uur opzitten en ben nog lang niet klaar, baas. :cool:

Toch moet ik zeggen dat ik een echte badguy mis zoals Saren, maar tot nu toe vind ik de Collectors ook totaal niet boeiend. Deel 1 was zo heerlijk mysterieus, beacons, Sovereign, Reapers, Saren enzovoort. Tot nu toe valt het nog wel mee, het is meer 'OMG IK MOET TEAMMATES ZOEKEN VOOR EEN GEVAALUKE MISSIE! :+'. Ondanks dat, toch heel veel plezier in.

Al moet ik zeggen dat ik de Collectors nu boeiender vind dan eerst, vooral omdat ik nu veel van ze af weet. Open de spoiler maar niet als je nog niet de Ghost Ship achievement hebt.
    Collectors zijn Protheans gevangen en omgebouwd door de Reapers. _O_

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, insanity is 'best' moeilijk :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina