Wil je hem nog hebben? Ik heb hem namelijk ook gewonnen, maar het lijkt me niks Zit nog helemaal in seal.
Waarom doen mensen mee aan een prijsvraag als de game hun helemaal niks lijkt. Zo ontneem je mensen die het wél leuk lijkt de kans om het te winnen.
Ik wil hem graag online bestellen, maar geen van de bekende (uk) sites heeft de game. Is de versie die wel te koop is bij sommige winkels niet de DE release ? Als het een EU release zou zijn, dan zouden alle winkels em toch moeten hebben ?? Erg vreemd ...
Ik weet het niet... Bij DivII was het iig hetzelfde. Daar hadden zowat alle aparte landen in de EU een andere releasedate voor de game. Kan dus best zijn dat ie in NL uit is en in de UK nog niet.
Mja, ik denk nl dat ik snel door ME2 heen ben en dan wil ik deze wel graag spelen. Was het mooi geweest als ik hem ergens voor een nice price had kunnen krijgen...
Net voor het eerst gestart. Damn, is wel schrikken na het spelen van ME2. Alsof je ineens een generatie achteruit gaat. I hate blurry lowres textures! Maar goed, eens zien hoe het speelt
Ik had je ook wel kunnen zeggen dat die volgorde niet slim zou zijn. (al vind ik het op de screens best mooi uitzien. )
Damn, zit vast. Bij de eerste boss. En het enige wat ik over kan vinden op inet is iemand die hetzelfde probleem heeft als ik. Handig ook zo'n game die gespeeld wordt door 3 en een halve kip
Is hier niks te vinden? http://forum.dtp-entertainment.com/viewforum.php?f=157&sid=978f816ef3ae8b09cbf8912b46abba6b
Thanks, de officiele site deed het hier niet goed. Deze forums heb ik nog niet gekeken! EDIT: daar staat wat je moet doen, maar zover was ik al. Alleen gebeurt er niet wat moet gebeuren EDIT: Ik ben er door. Wat een k*t mechanics in deze boss fight. Als de rest ook zo is... niet moeilijk maar gewoon frusti.
Damn! Deze game zit echt VOL bugs. En helaas ben ik tegen een gamebreaking bug aangelopen Moet ik ongeveer 8 uur gameplay over doen! De PC versie heeft al twee patches, maar over de 360 wordt nergens gesproken... Grumble
Ik dacht dat de patches van de PC versie al in de 360 versie zaten verwerkt? (of was dat Divinity? ... Hmm...) Even buiten de bugs om... Hoe is ie? Edit: Heb je de game geïnstalleerd staan? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913
Ik heb de game geinstalleerd staan. Heb de Duitse forums afgestruind en de game zit werkelijk vol bugs. De fixes zitten NIET in de 360 release. Een veel voorkomende (!) bug is dat critical NPC's verdwijnen! Dat heb ik nu dus ook. Er zijn mensen die al 5 keer opnieuw zijn gestart! De Duitse forums staan vol met klachten. Voor de PC is er wel een onofficiele bugfixer geschreven door een community member, maar daar hebben we op de 360 natuurlijk weinig aan... Ik baal er echt enorm van. Gezien de verkopen op de 360 ben ik bang dat er nooit een patch gaat komen...
Kun je even kijken hoeveel GB het is? Volgens mij waren er juist een aantal goede reviews (scores rond de 80%) Maar iig erg zonde van die bugs. Had best zin in deze game.