Dit was enkel als voorbeeld omdat ik wist dat Ferry die ook had
Het schuifje staat op HD en de TV zelf (LG 37 LH 7000) is 1080p FHD :b:
Hmm zie jij bijvoorbeeld electrischiteits draden of bomen ook heel pixelig op jouw uber TV? Kan me niet voorstellen dat de Anti Aliasing zo crap is
Hoe meer ik erop let hoe meer ik me eraan ga storen, al valt wel op dat text of plaatjes echt haarscherp zijn, het ligt dus niet aan de TV zelf lijkt mij.
Ik moet toch nog wat andere dingen halen binnenkort, dus heeft het zin om zo'n HDMI converter kabel te kopen voor een arcade xbox zonder HDMI aansluiting? het lijkt me dat het nut ervan verloren gaat dan..?
Vind het zelf makkelijk en snel om eerlijk te zijn. Je hoeft niet in te loggen en heb het binnen een paar seconden ge-upload. Popups heb ik niet meer sinds de FireFox addon No-Scriptdus dat heb ik eigenlijk nooit gemerkt, heerlijk surfen met die addon al moet je soms wel per site wat scripts enablen.
Maar ik zal Photobucket's een tweede kans geven !
EDIT:
Hier nog ff m'n avatar zodat het makkelijker vergelijken is (in PhotoBucket!)
Lang niet zo erg als de plaatjes die ik linkte een paar post terug maar het is nog wel te zien, en goed in contrast met de achtergrond.
Als je bijvoorbeeld naar die broek en kin kijkt is het gewoon kartels en erg storend, maar de achtergrond is scherp en helder zoals het hoort dan weer. Lang niet zo erg als in-game maar toch.
Gewoon crappy Anti-Aliasing dus?
Laatst bewerkt: 1 feb 2010