besteld bij Zavvi...wel een beetje zonde dat er deze keer geen enkele editie met tincase is voor mensen zonder cc: wirecard oid is zo gefixt. edit: http://forum.xbw.nl/showpost.php?p=3644808&postcount=511 Wirecard blijkt niet te vertrouwen!
Ik ga voor de Uber edition, kost $15.000 maar dan heb je ook wat!! Oh en ze laten ook zien hoe de vinyl edition eruit ziet en wat erin zit, kannie wachten
Postbank/ING wilde bij mij geeneens het geld overschrijven omdat die site bij hun blacklisted stond vanwege de hoeveelheid narigheid die zijzelf en hun klanten hebben ervaren. Het lijkt me dan ook niet echt handig als iedereen telkens die site aanraadt. Ik heb hier ook nog niemand zien klagen maar dat blacklisten doen ze natuurlijk niet voor de grap.
Heb geen link helaas. Ik kwam er achter toen ik Wirecard wilde gaan gebruiken als extra veiligheid nadat ze mijn cc gegevens al eens ergens hadden geskimmt. Dat is uiteindelijk allemaal goed afgelopen, maar ik wilde toen extra save omgaan met mn cc door er een Wirecard tussen te gooien (hele idee van zelf een cc hebben gaat dan deels verloren, maar dat doet er nu niet toe). Toen werd ik door ze opgebeld dat ze dat onder geen beding wilden doen, vanwege de negatieve reputatie. Ze vroegen me zelfs of ik wel zelf die opdracht had gegeven aan dat bedrijf. Dus, tsja.
WTF, net een mailtje gekregen van Zavvi dat m'n Bioshock 2 is verzonden. Straks heb ik 'm nog voor de release binnen xD
Mailtje krijg je wel vaker, bij Mass Effect of een of ander spel dat de laatste tijd is uitgekomen kreeg je bijv. van FRS een mailtje dat hij was verzonden, en even later een mailtje dat hij teruggehouden is omdat het nog niet de releasedag is
Ik heb het mailtje ook....zou wel cool zijn. Ik mail er wel even achteraan @ Dion: hoezo hou je dat zo goed in de gaten? edit: bellen niet echt nodig. De status is ook dat ie verzonden is (geen actieve orders meer) en dit staat er op de site
Mijne ook :b: Kon ik toch niet laten liggen voor 35 e. Kon er niet echt af, maar ik wil hem toch kun je beter nu op de blaren zitten dan later 60 betalen. Maar ja.. veel goede games.. eerst ME2 maar is uitspelen.
Het is zó moeilijk om me in te houden en Bioshock voor een andere keer te laten. Deel 1 was zo geniaal, maar ik kom nu gewoon om in de games. Ben ik wel even blij dat ik geen CC heb, anders had ik em zeker alsnog gekocht. [gt]61531[/gt]
Ik weet niet precies waar al deze informatie vandaan komt: http://bioshock.wikia.com/wiki/Mark_Meltzer Maar het verhaal lijkt wel weer behoorlijk de diepte in te gaan (nee dat was geen bewuste woordgrap)! Misschien toch maar halen dat bioshock!