Zit op bijna 8u en heb nu 3 teammates 'bevrijd.'
Groot minpunt is nog steeds de kleine letters, info over wapens en planeten en wat je ook oppakt is gewoon niet te lezen.
Er komt nu ook veel meer taktiek in zitten, je moet nu echt ook coveren enzo, in deel 1 rushte je er gewoon doorheen.
Nu snap ik er ook geen ene bal meer van.
Kortom, nogal wat vraagjes voor wie al ver zitten...
In deel 1 had je gewoon een Armor tab in je menu en je kon alles equippen, nieuw armor, upgrades etc.
WTF is daarmee gebeurd?
Bestaat inderdaad niet meer, op de normandy kan je je outfit kiezen bij een kast in de captains cabin, hoe meer armor je koopt/ vindt hoe meer keus.
De armor van je teamgenoten kan je voor zover ik weet niet veranderen alleen upgraden. Het hele light, medium, heavy gebeuren uit deel 1 is weg. Upgrades kan je doen bij een vergelijkbare kast op het 2de dek (het dek met de "brug", om in termen van schepen te blijven). In het lab van de professor als die al bij je crew zit. Om die upgrades te kunnen laten maken heb je de grondstoffen nodig die je vindt door planeten te scannen.
Hoe krijg ik nu in godsnaam een nieuw armor, upgrades, wapen upgrades en nieuwe wapens? Hoe krijg ik die en hoe zet ik dat allemaal op mn enquipment?
Zie vorige antwoord
En idd die side missies, je kan niet meer random planeten bezoeken dus?
Dat kan wel, planeten scannen, bij sommige planeten kom je dan iets tegen behalve grondstoffen.
Wat is er verder nog op de Citadel te beleven, naast die paar shops? Waar je hooguit 4/5 dingen per shop kan kopen?
Geen idee, maar heb de game nog niet uitgespeeld, volgens mij draait de game alleen niet zo rond de citadel zoals de vorige, misschien dat t daarom is
En what the hell is het nut om elke keer brandstof te gaan halen en dan weer naar planeten afrijzen? Wat nou als je geld (of weetikveel wat, ik kan t niet lezen), opraakt en je helemaal geen brandstof voor je ship meer kan kopen?
Sommige stelsels kan je niet met een mass relay komen dan heb je dus brandstof nodig, zijn de stelsels aan de rand van een mass relay/ zonne stelsel. Weet ook niet wat er gebeurd zonder fuel, neem altijd genoeg mee, hoef ik niet achter te komen
Je kan wel alle planeten scannen, door zo'n ding erop te smijten en dan krijg je allerlei brandstoffen. What the hell heb ik daaraan?
Zie eerdere antwoorden
Hoe gebruik ik het, en wat als zo'n schietding die je op de planeet dropt opgaat?
Als je een grote piek ziet bij het scannen, probe afschieten. Probes kan je weer kopen bij de fuelstation.
Vind het verder gewoon onduidelijk, een echte tutorial voor al deze dingen mis ik gewoon.
Je zou EDI, dat is die blauwe bol kunnen omschrijven als tutorial voor veel dingen.
Zijn verder je teammates nog te levelen en te equippen? Ook niet meer toch?
Levelen ja, verder kan je wapens selecteren, armor voor zover ik weet dus niet
En Fiasco, don't tell me dat je een Assault Rifle kan gebruiken als je Vanguard bent?
Klik om te vergroten...