Zo leren we er elke dag weer wat bij
Net weer zo'n tense defence potje. Zat in een beetje chaos team dus werden in het begin overlopen. Bij de 3e base met alleen A nog over ging het echter de knop om. Die gasten hadden nog zeker 60 tickets en ik had ondertussen wel door dat er iig 1 squad tussen zat die goed bezig was MET een medic, want die revived elke keer die andere (kennelijk max 1 keer) want die tickets gingen maar niet naar beneden. Maar het geweld dat je met zeker acht man om A heen zit en alle kanten verdedigd. Echt MACHTIG GAAF. En we haalden het nog ook. Echt zo'n YEAH moment
(Ik moet zeggen, ik was druk aan het spotten maar die anderen deden dat niet ... toch een stukje onbekendheid en kennelijk, want als ik spotte zag ik altijd anderen (bv snipers) die dan meestal op die spot reageerde)
Anyway, als ik enthousiast ben hoor je het ook
Je moet wennen. Je moet echt even (investeer 1-2 uur) wennen. Zeker als je van MW2 komt en nog meer als je nooit BFBC1 hebt gespeeld. Als ik uitga van mijn friendslist, en dat zijn toch veel shooterliefhebbers, dan zitten die gasten nog allemaal aan de MW2 en als ze de demo al proberen vinden ze het nix!!!!!
Echt bizar want BFBC2 is zoveel beter dan MW2 (terwijl ook ik MW2 3 maanden vast in de dvdlade heb gehad en zeker 30-40 uur online heb staan)
Ik kan het alleen maar verklaren dat veel gamers gewoon DOORDRENKT zijn met de MW2 gameplay. Als een soort junks
Maar echt, en ik moest ook ff doorbijten, BFBC2 is gewoon gruwelijk vet (moet je alleen een beetje mazzel hebben met een leuk team, maar zelfs zonder leuk team is het nog leuk)
Laatst bewerkt: 2 feb 2010