[gb]Modern Warfare 2 Sniper lobbies[/gb] [gB]Waarom?[/gB] Omdat het kan Om je sniper skills te testen Beter te worden met snipen Snipen is tof Snipen is tof Snipen is tof [gb]Wanneer?[/gb] Tijden worden gewoon hier afgesproken, maakt niet uit welke dag, tijd etc. [gb]Wie?[/gb] ferronn Naam 2 Naam 3 Naam 4 Naam 5 Als je altijd wel in ben in een potje snipen dan zet ik je naam hier wel bij. [gb]Met wat[/gb] Een sniper! Gelieve geen semi-automatische [gb]Overige[/gb] [yt]iKjo7RhFQXU[/yt]
Gewoon alleen Intervention en ook geen throwing knifes, hè Ferron? Had net zieke triple kill op terminal via die riot shield van SunGod . 2 man, ketst van het schild, raak ik een derde! Zet mijn naam maar in de startpost, hier ben ik werkelijk altijd voor in, indien online, indien niet een van mijn broer(tje)s zit te spelen.
Oh, net was gewoon meer een fun potje voor me Zal de volgende keer serieus spelen (= Minder throwing knifes) En de knifes waren gewoon 100% een reflex net zoals de dropshots!! fu
Zet dan Blast Shield ipv throwing knifes, dan heeft het voor andere geen gevolgen als je uit reflex op drukt.
De throwing knifes waren geen reflex, dat was gewoon een leuke manier om jou te irriteren. Maar wat is nou echt een goeie map voor 8 mensen, want de spawns zijn echt zo verneukt op Terminal en Rust is te klein voor 8 players.
Irriteren wist je wel te doen, me ermee killen als ik net 1 kill moest hebben voor nice rewards steeds. Goeie map, misschien Sub-Base? Highrise (hoewel die me een beetje de keel uit komt)? Estate?
Lijkt me de volgende keer slim of killstreaks uit te zetten, is irritanter dan steeds een mes in je krijgen.
Ik en m'n vrienden spelen altijd op Highrise, Rust en Scrapyard. Imo is Estate veels te groot, het is juist leuker om op een kleine map te spelen ipv steeds zoeken naar je tegenstander.
w00t, een sniper lobby, daar doe ik graag aan mee. Hoewel ik nu nog de Barret gebruik zit ik er sterk aan te denken om over te stappen op de Intervention. Maargoed, voeg me vooral toe (GT: Mezzla).