Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    De respawns van de aanvallers;)

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    1 Het is een kill voor de tegenpartij.
    Als je gerevived word krijgt je als ATTACKER een ticket terug. Dus de ticket die eraf ging toen je dood ging krijg je weer terug, maar je death blijft staan.
    Zal wel mooi zijn als je op het laatst 50-0 hebt :emo:

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maximaal eenmaal revived worden per ticket.

4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen eindelijk ook maar even de demo downloaden, dan is m'n toetsweek voorbij. Jullie hebben hem al een tijdje kunnen spelen.. wat is jullie eerste indruk? Maakt hij jullie verwachtingen waar?

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zo leren we er elke dag weer wat bij:)

Net weer zo'n tense defence potje. Zat in een beetje chaos team dus werden in het begin overlopen. Bij de 3e base met alleen A nog over ging het echter de knop om. Die gasten hadden nog zeker 60 tickets en ik had ondertussen wel door dat er iig 1 squad tussen zat die goed bezig was MET een medic, want die revived elke keer die andere (kennelijk max 1 keer) want die tickets gingen maar niet naar beneden. Maar het geweld dat je met zeker acht man om A heen zit en alle kanten verdedigd. Echt MACHTIG GAAF. En we haalden het nog ook. Echt zo'n YEAH moment:)

(Ik moet zeggen, ik was druk aan het spotten maar die anderen deden dat niet ... toch een stukje onbekendheid en kennelijk, want als ik spotte zag ik altijd anderen (bv snipers) die dan meestal op die spot reageerde)

Anyway, als ik enthousiast ben hoor je het ook:)

Je moet wennen. Je moet echt even (investeer 1-2 uur) wennen. Zeker als je van MW2 komt en nog meer als je nooit BFBC1 hebt gespeeld. Als ik uitga van mijn friendslist, en dat zijn toch veel shooterliefhebbers, dan zitten die gasten nog allemaal aan de MW2 en als ze de demo al proberen vinden ze het nix!!!!!

Echt bizar want BFBC2 is zoveel beter dan MW2 (terwijl ook ik MW2 3 maanden vast in de dvdlade heb gehad en zeker 30-40 uur online heb staan)

Ik kan het alleen maar verklaren dat veel gamers gewoon DOORDRENKT zijn met de MW2 gameplay. Als een soort junks:)

Maar echt, en ik moest ook ff doorbijten, BFBC2 is gewoon gruwelijk vet (moet je alleen een beetje mazzel hebben met een leuk team, maar zelfs zonder leuk team is het nog leuk)

Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb met BC2 het gevoel dat ik ... naar rechts "leun"?

Kan dat? Voor de rest vind ik het een prima spel maar hebben ze met dit level echt een klote demo gereleased. Klote in de zin van ... schijt sneeuw :+

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Grappig, zo'n potje had ik gisteravond ook! Die gasten vielen ook telkens tegelijk A en B aan (met verschillende squads) en de start van het potje was echt zwaar irritant (omdat je telkens tegen een overmacht stond). Aan het einde begon iedereen eindelijk gegroepeerd te spelen en slaagde ik er in om elke keer hun tanks te taggen zodat die vrij snel uitgeschakeld werden. Toen uiteindelijk de buit binnen was ging het gebalde vuistje wel even de lucht in! Duidelijk is wel dat deze game veel meer een spel is voor teamspelers. Meer dan MW2 en ook veel meer dan BF 1943 vind ik. Bovendien ben je als medic inderdaad een stuk belangrijker doordat je kan reviven (iets wat wel in BF 2 zat maar niet in de eerste bad company).

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat veel mensen ook niet weten hoe ze moeten taggen, niet iedereen komt op een forum en het staat nergens ingame aangegeven hoe het moet.. Sta regelmatig naast een sniper die zit te spelen zonder te taggen, da's gewoon dom.. Vind het heerlijk om mannetjes te spotten vanuit een UAV btw, je kan je team echt naar de overwinning leiden met zo'n ding, zelfs tanks zijn niet veilig voor dat helikoptertje.. Wel jammer dat dat ding zo gecamped wordt door mensen die er vervolgens nix mee doen :mad:

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja PS3 beta was velen malen beter qua level.

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dat na rechts leunen gevoel heb ik alleen als ik met zo'n stationary 50.cal loop te schieten.

Vind wel leuk level, alleen met die klote sneeuw in Nederland had ik liever een zonnig level gehad O-)

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Wat veel mensen schijnbaar vergeten is dat het om een demo gaat! Beter een demo met nog wat foutjes dan de full game waar na een paar maanden nog steeds grote fouten in zit. (Kan natuurlijk ook zo zijn met BFBC2 maar daar ga ik niet van uit :9)

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    door t taggen wordt de vijand zichtbaar voor je team op de map begrijp ik?
    Hoe doe je dat dan?

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    (back) drukken als je de vijand ziet

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt inderdaad maar met het taggen van die tank bedoelde ik eigenlijk het raken met de tracergun (die gebruikte ik in deel 1 ook erg vaak).

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben vaak de enige in ons team die vijanden en voertuigen spot. Of ze weten niet hoe het moet of ze willen niet dat iemand hun target 'steelt'.

16. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat het kon. En tanks kan je toch alleen met die pistool spotten zegmaar?

Edit:

Dat heb ik ook, als ik op iets loop dan van ik steeds naar rechts.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bij het snipen (vooral van andere snipers) wil ik wel eens NIET spotten, maar anders anders spot ik alles wat ik zie. Stel ik ga dood, dan kunnen mijn teamgenoten tenminste die kerel nog afmaken O-)

En er komt vaak ook nog een spot bonus bij ook :D

@Hierboven, tanks kun je ook gewoon spotten, dat pistool is voor raketten enzo.

18. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zie geen reden om niet te spotten, krijg je ik weet niet hoeveel punten voor. Met die UAV als je dan een compleet squad spot dan krijg je vet veel punten.

19. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Dan moet toch wel iemand ze binnen een bepaalde tijd om zeep helpen of niet?

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk zolang het 'spot' driehoekje er is dat je de 'spot' punten krijgt. Dat is niet heel lang, 10 seconden of zo.

Ik spot nu bijna altijd (tbv het team) ook al maak ik zelf de kill. Alleen als er echt geen tijd is dan niet natuurlijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina