Oke, als katti er oook is kunnen we weer clubben kan nu niet meer, ik ga zo eerst ff eten en dan ben ik ff weg. mischien rond 3 uur ofzo? maar moet de xbox eerst nog ff terug verplaatsen.
ja ik weet dat tirple zijn headset kapot is, balen man. Martijn, waarneer beschik jij weer over je xbox, we zijn namelijk al een lang tijdje aan het w8en.
Ik heb een tacktiek, ik doe fifa 10 muziek etc uit en kan jullie horen door me boxen, want me microfoon doet het wel, dus we kunnen eventueel clubs doen., EDIT: KADOEK
Morgen om 4 uur heb ik nieuwe headset. van een vriend kan ik hem overnemen voor 5 euro. Dus ik ben morgenavond ook vrij dus ik weet niet of jullie kunnen?
ehm, jongens ik zal ff moeten kijken ik moet donderdag naar een of andere zeer vage middeleeuwse voorstelling voor nederlands, dus zal ik in het voren moeten werken, dus het leg er een beetje aan. ik kom nog wel maar ik weet niet voor hoe lang en kunnen jullie woensdag middag? dan ben ik eerder uit?
ik kan vanavond om 22:00 uur en woe hele dag en donderdag alleen overdag. Zullen we nog een goeie any zoeken ? Martijn is er bijna nooit..
Ik wil heel graag spelen, maar mijn xbox word gerepareerd en op mijn broer zijn Xbox kan ik per dag maar een half uur ofzo. Want het is zijn xbox. Dus ik vraag jullie geduld, want ik wil heel graag clubs, maar het zij zo.
We willen wel wachten, dat is het probleem niet. Maar je zegt al weken dat je xbox gemaakt word en tot nu toe heb je hem nog niet. Dat betekenent dat we weinig spelen en we vinden dat erg jammer. Maar ik begrijp dat jij er ook van baalt, dus wachten we gewoon af en hopen dat je hem snel weer terug hebt