Even voor de duidelijkheid, Launched hij nou vanavond? Of morgenochtend? Dit verwarde me een beetje namelijk: De challenge zal MAANDAG 02-02-2010 's avonds gelaunched worden, zodat we dinsdagochtend kunnen beginnen, dus ben er op tijd bij!!
Vanavond launch ik hem inderdaad, dus vanaf morgen ochtend (Specifieke tijd weet ik niet, maar verwacht toch niet dat iedereen om 06:00 zijn 360 aandoet en gaat achievement hunten! ) kan je gamen.
Morgen om 10.10 uit... Als ik er zin in heb zou ik morgen zomaar is een paar honderd punten kunnen halen... Maar niks is ook een optie
Wie moet er nog een very easy game? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3644347#post3644347 Of wordt dit niet geaccepteerd?
Hahaha, ik ga m'n best erop doen! Heb nog genoeg games liggen en ik zet m'n vriendin wel aan het werk als ik huiswerk moet maken. ;D
Startpost voor de laatste keer aangepast! Dat was t dan voor mij... Ik wens iedereen heel veel succes en vooral héél veel plezier :b:!! En Fiasco veel succes met de dagelijkse updates! Ik verwacht ze net zo mooi en netjes zoals ik t altijd deed !
[gb]Challenge update - 2/3/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] Fiasco NL [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] Morgen eens kijken bij de bibliotheek of ze wat hebben, Avatar zou wel leuk zijn .
Dat doe ik die andere mensen niet aan. Kunnen zij ook nog winnen. \o/ Ik ga weinig halen. Ben te druk bezig met eigen game maken.
Kak, was bijna klaar met een level in cod, sla ik hem op omdat ik moest eten, wil ik net verder spelen, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen Naja morgen maar gewoon verder gaan.