Is het eigenlijk niet handig om wat eerder met het toernooi te beginnen? Want ik denk dat er veel mensen afwezig zijn tijdens de voorjaarsvakantie...
Zou het zo willen doen, maar teveel mensen houden nu al rekening met deze tijden, vooral met de tijden van de H3 FFA, die staan namelijk vast en hebben geen speelperiode zoals de andere 2 games. Daarnaast zou de inschrijfperiode verkort moeten worden, maar ik heb het liever niet korter dan 2 weken. Dus helaas voor de vakantiegangers.
Maximum aantal deelnemers is vastgesteld: op elke game 128 deelnemers (dus max 64 teams voor MW2). Tussenstand: F10 1v1: 111 / 128 H3 FFA: 93 / 128 MW2 2v2: 37 (+18 Unconf.) / 64 Inschrijving is nog open tot Feb 7, dus snel wezen als je nog mee wilt doen .
In of na aankomend weekend zal er geseed worden + brackets online komen. F10 zit al vol nu met 128/128 + 4 reserves H3 staat op 112/128 en MW2 62/64 teams met nog 9 unconfirmed teams Inschrijven kan altijd nog, je wordt dan op een reserve lijst geplaats voor het geval ik cheaters spot (mensen met dubbele accounts die 2x meedoen) of niet werkende gamertags waar ik ook geen contact mee kan krijgen.
Ja ronde 1 zou misschien eerder kunnen beginnen, not sure of dat ook gaat gebeuren, heb het zelf redelijk druk.
Ik ben de underdog, zoals je ziet heb ik als enige een 4star team gekozen, dus verliezen is wel een optie in de wereld van lafbekkende kinderachtige en verwende 5starsteamkiezende kindjes. Maar stel je voor dat ik toch een ronde verder kom \o/