Heb nog niet games gezien met zoveel " games changing" glitches als deze game (console). Moet eerlijk zeggen dat het wel leuk is om die care package glitch te doen, puur om het feit dat iedereen dat zit te doen.
Toch is-ie doodsimpel, CP granaat in je rechterhand houden, met op een muurtje oid klimmen en terwijl je dat doet 2 x snel op drukken, als het goed is heb je nu niet je wapen maar nog steeds je CP granaat in je hand, zo niet herhaal voorgaande stappen. Gooi de granaat, wacht op je carepackage en gebruik deze. Nu beschik je nog een keer over je CP granaat. Dit valt oneindig te herhalen, ook al word je in de tussentijd gekilld. Maakt het spel weer ontzettend leuk maar niet echt, harriers, predatormissiles en AC130's vliegen je om je oren. Lang leve IW
Dus terwijl je A indrukt twee keer naar rechts drukken, of iets erna? TBH van deze glitch nog geen last van gehad, of ik had het niet door.
Terwijl je met op iets klimt snel 2x op klikken. Als het gelukt is, heb je nog steeds je CP-granaat in je hand, is het niet gelukt omdat je bv te langzaam was, dan heb je je primaire wapen weer in je hand.
Nja lukt nog steeds niet, maar dat is eigenlijk natuurlijk iets goeds Boeie, ga het toch niet gebruiken.
ik heb het ook 'getest' maar lukte me alleen in split screen match , niet in een gewone TDM ofzo en das maar goed ook
Voor de mensen die nog steeds aan CP glitchen zijn IW en MS zijn begonnen met het bannen van mensen die glitchen. Iemand uit mijn clan wilde het proberen in een match het lukte en kreeg een hele mooie melding dat hij was gebanned voor 3 maanden.
Wat een bullshit, Infinity Ward moet maar zorgen dat zoiets niet gebeurt, vindt je het gek dat mensen die glitch gebruiken.
Klopt, maar als ik er achter kom dat iemand hem in game meerdere malen gebruikt kan hij rekenen op een feedback. Het is misschien een fout van IW maar het valt nog steeds onder cheaten.
kan je veel feedback gaan geven zie zat gasten hem gebruiken. ik ik sta er echt niet van te kijken dat hij gebruikt word. aangezien iw er toch niks aan doet. er is ook nog geen info over waneer er een patch komt?
Het kost soms ook even wat tijd inderdaad, maar ik heb het er voor over. Gruwelijk irritant. En volgens mij heeft IW al een patch (in ieder geval voor de ps3 ) alleen moet Microsoft deze nog "goed" keuren en dan gaan uitrollen. Zal mij benieuwen hoelang dat gaat duren.
Prima dat die mensen geband worden, stront vervelend. En ze nemen het risico, dus moeten ze ook maar niet gaan janken