Nja niks aan te doen. Net terug van werke en ben dalijk online tot half 11 ongeveer iig. Kijk maar of je het nog kan redden.
Mensen die de tweede ronde gehaald hebben moeten helaas nog even geduld hebben Zouden deze wedstrijden nog deze week gespeeld kunnen worden ? xDaz - Rapidwouter Reuj- Godzvision XXL Ferronn- Fergie NL Alizor TR - Mcro I Flavour
Wouter wanneer kun jij? Ik zie je elke keer Smackdown spelen, maar dan reageer je niet op mijn invites/berichten.
Heb Fergie NL een vriendenverzoek gestuurd maar hij heeft tot nu toe hem nog niet geaccepteerd (gisteren verzonden)
Sorry, dat is m'n broertje die dat altijd al aan het spelen is, ik ben voor het moment weer eens aant studeren, heb een drukke week, moest het echt niet gaan zeg ik wel..
Speel die 2 potjes nou gewoon... totaal 20 min van je tijd? Zo schiet het toernooi dus weer niks op... Haal mij anders maar uit het toernooi, goede poging actieve mensen voor het toernooi jammer dat het precies hetzelfde loopt als anders. Niet raar bedoelt richting de organisatie offcourse!
Ik begrijp de frustratie frank, maar opgeven heeft naar mijn mening geen zin. Blijf in het toernooi allemaal DIT TOERNOOI WORD AFGEMAAKT !!!!
En ondertussen is iedereen uit ronde 2 in slaap gevallen en de helft is straks op zomervakantie als dit zo doorgaat! Gewoon kut dat als je je aanmeld dat je er dan zo lang over doet!
Katti, waarom speel je zelf dan niet nog een wedstrijd? Speel je gewoon een wedstrijd tegen 1 van de spelers die wel actief is. Daz bijvoorbeeld. Dan heb je alweer een wedstrijd erbij.
Klopt, eerste wedstrijd was drama aan mijn kant en halverwege werd mijn vader helemaal gek dat ik moest komen eten bla bla. en dreigde de stroom uit te zetten Heb toen dus maar de xbox uitgezet bij die 4-1 stand. Tweede wedstrijd heb ik dus ook niet meer gespeeld en opgegeven.