Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er straks spelen, ranked of unranked, maakt niet uit.
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oké, kom eraan over 5 minuutjes Katti. :)
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAHHHHHHHHH

    Hoe doe die mensen dat?

    Ik scoor, zij quitten. Krijg ik de loss, WTF!
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is UT2010 gereleased? :eek:
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Die komt volgens mij volgende week.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    zo sta echt op koken nu zeg..
    Pass de bal terug he op de keeper, recht op 'm af.. en dan alvast met keep verre bal ingedrukt zodat die meteen naar voren gaat.. loopt die keeper langs die bal rolt hij in de goal!! Daardoor verloren met 2-3.. EA Sports, grote bugs zullen altijd blijven helaas.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    :+

    Was uiteraard Inter(anders had ik het wss niet gepost, zo hypocriet ben ik dan ook weer). Heerlijk 4-0 achter en dan 6-4 winnen. Milito _O_ Die rode kaart van Lucio was trouwens zwaar onterecht was sowieso op de bal en van de zijkant... geef je toch geen rood voor?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Streak van -7 op dit moment. Gaat niet echt lekker.

    Open goal, schot over.
    Lob over de keeper, bal "draait" naast.

    Hij legt 2 balletjes op Torres en ik ga nat. Cursus efficiëntie gaan volgen. Dit slaat als een lul op een drumstel.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    EDIT
    Nou, vandaag gaat niet veel beter. Streak van -10. Nog NOOIT meegemaakt dit. Beide matches 10+ kansen, hij 1. Echt, één. Niet meer. Een paas op Ronaldo, hij rent door ... keeper bokst de bal weg ... bal komt voor zijn voeten en goal. 10 keer schiet ik op opengoal,... bal schiet over. Maakt niet uit wat ik doe, ik blijf verliezen. ... -10. Echt een verschrikkelijke onrealtische game.

    En op Shin David en Voltreffers kinderlijke reacties zit ik niet te wachten :emo:
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  11. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Onrealistisch?
    AZ-Groningen.
    AZ verschrikkelijk veel kansen en ook hele grote kansen..scoren niet..Groningen krijgt de bal, Matavz loopt alleen op goal af, boem..0-1..Groningen gewonnen. en zo zijn er veeeeel meer van die wedstrijden..
    Niet voor niks een voetbalwet die luid: "Als je zelf de kansen niet maakt/scoort....."
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had het gister ook. Gin 1 wedstrijd tegen real madrid met Bayern. Elke keer rare klutsballen in me verdedeging en hij loopt zo met de bal door naar de keeper. 7-2 verloren en scoorde echt 5x door zo'n kut klutsbal dat toevallig in ze voeten kwam!
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen schuld :+ , moet je maar niet tegen 5star team voetballen, ik speel namelijk noooooooooooit meer tegen die zielige gasten en vind Fifa10 helemaal top
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry, maar dat is gewoon LOL. :lol:
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook een tijdje gehad, na een hele goeie reeks heb ik er 12 achter elkaar verloren. Letterlijk alles ging mis. Passes kwamen niet meer aan, noem maar op. Toen de game een week of 3 niet aangeraakt, en nu gaat het gelukkig wel weer aardig.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    :) Zit er op het moment ook middenin. Alleen voor de keeper, schot te zwak of recht in de handen van de keeper. Foutieve pass waardoor kennelijk direct heel de verdediging achter de feiten aanloopt. Voor staan, en dan ver in de
    90e min een domme goal weggeven en in de verlening een pak slaag krijgen.
    Noem maar op inderdaad...
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, Daz, dat is zeker lachen.

    Vooral als je een streak van +25 naar de klote helpt dankzij zulke dingen. Sta nu weer op +1 na een hele tijd wisselvallig gespeeld te hebben.

    Net op +1 gekomen na ongeveer 9 potjes in de 3e minuut al gescored te hebben. 99% van de spelers gaat weg of je speelt tegen Amerikanen die de boel verneuken.

    CONNECTION TO THIS MATCH HAS BEEN LOST.
    Dat bovenstaande kreeg ik telkens nadat ik op 2-0 voorsprong kwam na 5 minuten. Irritante is, hij telt dat niet mee. Maargoed, hopelijk blijft de stijgende lijn erin zitten. Want -11 wil ik niet nog 'n keer meemaken.
     
  18. Meowth

    Meowth Guest

    Wees blij dat die niet meetelde Rampage, daar heb ik zojuist een verlies voor gekregen, gevolgd door nog 2 losses.
     
  19. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt transfer update?
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er 90% zeker van a.s dinsdag. Aangezien fifa dan altijd een uurtje offline is voor werkzaamheden en er dan ook altijd adidas live season updates worden gedaan. Volgens mij was het vorig jaar ook zo. Afgelopen dinsdag was dan net iets te kort dag maar a.s dinsdag lijkt me dan logisch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina