Ik heb een tijd geleden 750 g met moto gp 06 behaald. Ik had toen nog geen xbox live, nu heb ik dat wel maar worden die punten niet meegeteld? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt, gr nicky
Ze zijn gamertag gebonden, dus als je een andere gamertag genomen hebt gaan ze niet mee. Als dit niet het geval is zouden ze er gewoon bij moeten komen.
mijn gamertag is behouden, sommige punten zijn wel meegeteld, maar deze niet? Mischien heeft iemand iets soortgelijks weten op te lossen?
Off-line Xbox account migreren naar Live Written by Fardo Het volgende moet je doen. Stel je hebt via je Xbox een off-line account aangemaakt met als naam Player1 Je hebt een avatar gekozen Je besluit je eerste game te spelen... ... en je behaald je eerste gamerscore Je besluit om op live te gaan, maar je wilt je gamerscore niet verliezen. Je hebt er immers hard voor gewerkt en je wilt met je punten pronken.. je besluit om join xbox live te doen Je schrijft je in ... als je nog geen windows live id hebt maak je een nieuw account aan met een geheime vraag controleer je gegevens Lees de voorwaarde en accepteer deze Wil je een maand gratis live? Selecteer dan I don't want a Gold membership. Je krijgt dan de melding dat je live 1 maand gratis mag uit proberen. je krijgt dan de vraag over billing info vul je gegevens in selecteer je gamerzone lees alles nog een keer na maak een gamertag player1 bestaat al Je krijgt andere opties FamiliarB klinkt goed Je bent klaar, je hebt gold en je hebt nog je gamerscore! Missie geslaagd Bron: Fardo.nl Als je dit al gedaan hebt dan kan je het helaas niet meer aanpassen, dus dan moet je het opnieuw gaan behalen
Dat is dus het geval, sommige spellen tellen wel mee sommige niet Maar toch bedankt voor de moeite. Gr Nicky
Alle gamerscore op dezelfde gamertag zouden gewoon moeten meegaan als je met je gamertag online gaat. Als jij echter met gamertag A, 50 gs haalt en met gamertag B 30 gs haalt, dan kan je bijvoorbeeld die 30 gs van gamertag B niet naar gamertag A overzetten.