Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dus dan gaat nog maar effectief 42% naar een goed doel. :p

EDIT: Maar het spel ziet er wel nice uit... morgen eff downen.

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    ''Een goed doel'' Dat is nogal nietszeggend. Het is ten eerste belangrijk of je het echt een goed doel vindt, de term is anders nogal wazig. Ik geloof dat het hier gaat om een stichting die zieke kinderen helpt aan spellen enzo.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar zijn de sonicfans?

ach, dan post ik het wel.

Project Needlemouse = Sonic 4. En het is episodic

Vind de screen niet zo mooi...

4. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Screen ziet er idd niet echt geweldig uit. Ik vind met die sonic spellen dat het allemaal altijd hetzelfde is en ook nog eens voor de hoofdprijs.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Goed nieuws:
    2D gameplay, oude stijltje, side-scrolling. Persoonlijk had ik het het liefst sprite-based gezien, dus 'getekend', ipv gewoon 3D vanaf de zijkant, maar ik ben blij te zien dat ze in ieder geval die 'feel'/'stijl' van Sonic 1/2/CD weer opzoeken. Verder goed nieuws dat ze het als arcade-game uitbrengen, en niet voor 50 euro in de winkel gaan proberen te leggen, want dan zou het idd niet goed verkopen, gok ik, tenzij het echt een BRILJANTE game zou zijn.

Waar ik me echter een klein beetje zorgen om maak is de volgende quote:
    Ik hoop niet dat ze net als bij de PSP Sonic games, de nadruk willen leggen op het 'race' gedeelte, en je dus eigenlijk alleen maar een beetje zo snel mogelijk een 2d achtbaan aan het afracen bent. Ik wil wel weer echt een platform game zoals dat in de eerste Sonic games het geval was.

Daarnaast maak ik me wat zorgen om die motion controls.

Maar goed, we zien wel wat het wordt. Ik ben een groot fan van de eerste Sonic games. Sonic 3 en Sonic Knuckles vond ik al een heel stuk minder, omdat ze teveel afwijkten van die Sonic-stijl uit de eerste delen, en daarna is het eigenlijk nooit meer goedgekomen helaas.

Dit ziet er veelbelovend uit. Nog niet 'perfect', en er zijn nog wat vraagtekens, maar als ze de gameplay weer ouderwets goed hebben gekregen, en de graphics zien er goed uit, dan is het gewoon een must-buy. :)

edit: Ow, ik lees net dat het om 'episodes' gaat. Mjah, daar heb ik geen zin in. Ik ga niet voor hele kleine gedeeltes van een game betalen. Of gewoon de hele game voor 1200/1600 puntjes, of helemaal niet.

6. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua uiterlijk is het gewoon de Sonic uit de DS games. Ziet er niet uit naar mijn mening. Sonic 3 + Knuckles is de Sonic die ik graag had gezien.

SEGA moet van hele goede huize komen willen ze mij weer een Sonic fan maken.

En ze gaan toch helemaal niet sinds lange tijd naar 2D. Lijkt net op de sites de gba games en ds games vergeten zijn... En die waren nu ook weer niet super goed.

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit van Sonic gehouden. Als ik t speel ga ik heel langzaam omdat ik niet geraakt wil worden en dan is het geen bal aan. Maar als ik snel ren word ik continu geraakt, en word de snelheid dus ook uit het spel gehaald. Misschien heb ik als kind teveel mario gespeeld om sonic te kunnen waarderen:mad:

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Chime is best leuk en de 400(P) wel waard :).

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sonic 1 en 2 zijn duidelijk mijn favorieten.
    Sonic Unleashed was niet best door de weerwolf levels, maar de ouderwetse Sonic levels waren wel tof. Ik had graag gezien dat ze een heel spel zouden maken met dit principe. Maar goed, Sonic 4 is denk ook wel leuk. Hangt een beetje van het prijskaartje af. Het is namelijk allemaal hetzelfde, dan kan ik net zo goed weer Sonic 2 opstarten.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze moeten de graphics niet "HD" maken van Sonic 4. Het spel hoort gewoon die oude look and feel te hebben. Ik kan echt niet wachten op deze release. Sonic 2 destijds helemaal kapot gespeeld op de Sega Mega Drive 16bit _O_

/Edit: De enige echte Sonic games zijn voor mij gewoon Sonic the Hedgehog 1, 2 en 3. Deze games waren echt Epic. De rest met die races en andere rare dingen zijn bij mij totaal niet in trek.

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens, een erg leuk spelletje. Niet om lang achter elkaar te doen, maar leuk voor tussendoor. Jammer dat je niet tegen iemand anders kan spelen via XBL. Kijken wie het snelste de meeste punten heeft etc. Verder wel een geslaagd en leuk spelletje. Al moet ik wel zeggen dat het muziekje die ook in de trial zit ook echt het mooiste muziekje is die in het spel zit. Maar dat geeft verder niet, wat dat klinkt ook goed.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Vind het muziekje van level 3 nogal vervelend :{.

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen maar is trials van Chime en Splosion man proberen. Heb nog genoeg punten en weer zin in een arcade spelletje. Ook The Maw en Marble Blast ultra nog is afmaken..

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    SEGA doet de laatste tijd wel erg veel Nintendo na..
    Eerst Sonic en zn SEGA Allstars team racing en nu dit.
    Zie liever een volledig spel met betere graphics en gewoon 2D zoals dit. Niet new super mario bros maar new sonic the hedhehog. :+ same wat mark zegt idd..
    Episodic is gewoon een fail.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De Sonic spellen (heb alleen 1 en 2 uitgespeeld) zijn al relatief kort.
    Dan moeten ze wel een heel lang spel maken willen ze het in episodes aanbieden.
    Het is vast niet de bedoeling dat je er in 10 minuten doorheen bent.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Sega heeft het over episodes in de geest als Sonic 3 en dan Sonic & knuckles. Dus het zou wel gaan om volledige spellen.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  18. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig nog of er een kans in zit dat er meer soundtracks komen voor chime? of blijft het bij deze 5?

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chime gekocht om het goede doel te steunen. Is wel een leuk spelletje voor 5 eurotjes \o/

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Wat moet ik doen om die eerste eindbaas in Splosion Man te verslaan? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina