Ik hoef ook niet persé Universiteit kleding, maar er is bv. al Madden, NCAA, NBA Live, NBA 2k10 en meerdere keren Universiteit kleding geweest. Allemaal gericht op de US. Hoe vaak is er iets geweest voor ons Europeanen? Nooit dus. Ik kan me ook niet voorstellen dat het alleen met de grootte van de markt heeft te maken (zo groot is het verschil nou ook weer niet). En het gaat me ook niet alleen om de Avatar kleding, gewoon een algemeen issue wat ik heb met XBL; er is té vaak alleen US content.
Ik denk dat ze gewoon graag hun grootste markt tevreden houden. En hopen dat de rest op dat succes meegaat. Al denk ik dat als ze grote oranje Hup Holland! shirts en debiele petjes gaan verkopen rond het WK ze dikke winst gaan maken Maarja weten zij veel.
Daar ben ik het wel mee eens, vraag is wat is dan Europese content? Ik ben waarschijnlijk ook niet creatief genoeg maar behalve bv. voetbalclubs zou ik het eigenlijk echt niet weten ..
Cricket? Er zijn genoeg andere sporten die behoorlijk populair zijn. Maar dat ze sowieso eerst maar eens beginnen met voetbal. en natuurlijk; Baguettes voor frankrijk, klompen voor NL, bier voor Duitsland, patat voor België, een stier voor Spanje, pizza voor Italie. 'Land specifieke kleding dus'
Dat is op zich nog wel best origineel! Vraag me wel af of er veel Fransen (hun avatars) willen (zien) rondlopen in een gestreept pak met een baguette in hun ene hand en een sigaret in de andere.. En wat voor de oostbloklanden?
Op de site van de Marketplace stond aangegeven dat die University kleding nieuw was. Heb het nog niet via de 360 gechecked. Eens kijken wat die International kleding dan is. Misschien toch een baguette?
Ik zag iig een cowboy hoed en een mexicaanse hoed, en een spaanse salsa jurk staan op de advertentie plaatje in de avatar store.
ik heb nu deze setup al een tijdje legerbroekie, MW2 shirt, cap en de uav als speeltje. gezien dat MW2 op dit moment mijn xbox dvd tray domineert vanaf 10-11-09 en sinds afgelopen vrijdag pas de tray heeft verlaten voor lego indy 2. ruim 2 maanden geen andere schijf in geweest
Aankondiging van nieuwe spullen! February 4th - Avatar Marketplace • Valentine’s Day and Carnival collections en Splosion man is volgende week in de aanbieding, dus als je nog een nieuwe T wil....
Gister zijn er overigens als het goed is paar nieuwe dingen voor Assassins Creed bij gekomen. Volgens mij de zwarte outfit, voor de rest weet ik het niet echt.
New: Er is dus nieuwe kleding te kopen, van de Resident Evil 5 collectie, waaronder deze outfit. (hoed niet inbegrepen)
Inderdaad je spekt MS zijn Avatar geldlaatje zodat er nog meer kleren uitkomen die je dan weer kan kopen
Haha, jullie zijn niet de eerste die dat zeggen! Heb ook al een keer die outfit van Sam Fisher gekocht. =x Ach, ik had nog wat punten over, en heb nou genoeg over om Perfect Dark te kopen.
Juno eclipse outfit + een tweede stormtrooper outfit + paar tshirts en een nieuwe lightsaber van SW Force Unleashed, nu op de marketplace. Niet echt veel dus en niet echt boeiend. Btw Tis jammer dat de pet van Jill Valentine outfit niet appart is want de outfit zelf is wel tof geweest.
Zat even door alle mannen kleding te kijken, zitten echt vette shirts tussen die ik wel gewoon in het echie zou willen hebben, maar voor mijn Avatar zou ik ze niet kopen. Vond wel ook een piratenpak, dus als ik na Maart (Perfect Dark enzo) nog punten over heb, koop ik die even . Heb al de hoed en het ooglapje .