1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, heb de tv even snel gezien...

    Ging me vooral over het formaat waar ik het nu over had :)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand welke draadje je moet knippen als je niet steeds wilt dat de xbox overnieuw opstart als je switch van kanalen (Component en HDMI kabel tegelijk) waren pasgeleden nog foto's over gepost over hoe dat moet.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Waarmee maken jullie meestal het beeld van jullie tv mee schoon? Heb namelijk wat vlekjes maar weet niet met wat ik het moet schoonmaken. :+
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, Naarden (Plasma Discounter) is maar een halfuurtje vanuit Amsterdam. Volgende maand even winkelen, HDTV en een tv-meubel halen. Word die Panasonic die jullie me hadden aangeraden, hell misschien koop ik er zelfs twee. Er moet nog een tv bij voor in de woonkamer :+
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft Panasonic zulke goede tv's dan??
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij werd qua beeldkwaliteit en m'n eisen die Panasonic aangeraden door Ferry en AnthraXxX heeft hem zelf ook en die vond het ook een goeie tv. Ik kan wel naar een BCC/Mediamarkt enzo gaan maar die gasten lullen gewoon zoveel mogelijk om je over te halen (heb al zovaak meegemaakt dat ze Monster HDMI kabels verkochten terwijl een goedkope ook goed is etc)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik stof aan de behuizing af met een Swiffer.
    Het panel (40") heb ik nog nooit schoon hoeven schoonmaken want ik mijn kamer is het verboden om te roken.

    Het panel van mijn 32" Samsung die in de woonkamer staat maak ik schoon met TFT Screen Cleaner van Vivanco.
    Het flesje kost nog geen € 8,00

    [​IMG]

    Op de tv-afdeling hangen altijd de dure HDMI-kabels.
    De MM heeft ook wel goedkope kabels maar die hangen tussen de kabels op de audio-afdeling.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand nog een goede en duidelijke calibratie DVD voor me voor mijn LCD tv?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gebruik speciaal spul zoals Meluuln toont. Je mag namelijk geen bijtende stoffen, of waarin alcohol zit, gebruiken en dus ook geen glassex ofzo.

    Bij plasma's zit er vaak een coating op het scherm al weet ik niet of lcd's dat ook kunnen hebben.


    Ja! Ga ze maar s goed bekijken en lees de reviews en tests maar 's.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  11. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een paar weekjes kan wachten dan kan je de nieuwe generatie Panasonic modellen halen met betere panalen dus hogere contrasten (betere wit en zwart waarden), zuiniger, Pioneer Kuro techniek en mits je interesse heb 3D ready of niet.

    Niet om mensen onnodig bang te maken maar er zijn ook heel veel problemen met slecht wordende zwartwaarden bij enkel de Panasonic 2009 Neo-PDP modellen (G10/15 en V10 series). Aangezien hier geen fix voor is en het probleem groter blijkt te zijn dan eerder werd geacht zou ik alle mensen die een Panasonic plasma willen kopen aanraden toch even te wachten op de nieuwe 2010 modellen die 16 februari officieel worden aangekondigd.
     
  12. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0


    van een forum gehaald:
    schijnbaar is het dus wel te verhelpen!

    Here's an email I received from Panasonic today. I have been in dialog with them over the case # I opened about the black level issue. This email is in response to me asking "which firmware are you referring to" when they had previously told me "firmware will be coming shortly".

    Dear MR ********

    Thank you for your inquiry.

    There is a new firmware out that can be installed to correct the green
    tint on the THX mode and there is another firmware coming out soon to
    correct the black level issues.

    We hope this information is helpful to you. Thank you for contacting
    Panasonic.

    Thank You,
    Panasonic Consumer Support

    here's hoping that a fix is comng.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb ook een pana, en ik wil niks anders meer :p
     
  14. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wordt dit probleem opgelost. Het betreft hier echter een probleem met aanpassen van het voltage van de plasmacellen naarmate de levensduur vordert. Aangezien plasmacellen steeds zwakker worden dez ouder worden wordt het voltage verhoogd om dezelfde lichtopbrengst te krijgen. Panasonic's eigen engineers en externe engineers zijn er nog steeds niet achter waar het fout gaat met voltage aanpassingen bij deze tv's en waarom het bij ene tv wel een probleem oplevert en bij de andere niet. Zo'n firmware update laat daarom nog wel even op zich wachten. Het is daarom dan ook beter om alle mensen die geinteresseerd zijn in dez tv' aan te raden nog een paar weken te laten wachten op de nieuwe modellen.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die nieuwe modellen kosten waarschijnlijk ook meer geld :+
     
  16. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet eens of het ook bij nl modellen is, heb namelijk nog niks erover gelezen op nl forums.
    bekende van me het em al een halfjaar zeker, en flink wat uren gedraaid, en die merkt totaal niks!, nog altijd net zo zwart als altijd is geweest.

    ja zoals in het bericht hierboven staat zal er binnekort wel zo'n update komen, hoelang het duurt weten we natuurlijk niet, kan 2 weken of maand of korter, geen idee.

    je hebt namelijk ook mensen die horen dit nu en opeens heeft hun tv het ook :+.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, wist niet dat Panasonic zulke goede tv's had :9

    Ben nog steeds in de markt voor Full-HD... 32-37 inch... Denk dat het 37 gaat worden... Misschien ook maar eens de Panasonics bekijken dan :) Suggestie voor een bepaald model? Niet de duurste oid :9
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een hdmi kabel voor me xbox 360. Nu zie ik op allekabels.nl een hdmi kabel staan voor 1,35 euro 1,5 meter. Dan wordt het bij elkaar wel 6 euro met verzendkosten maar heb ik dan een goede of hoe zit dat precies. En past die dan in me 360 want er staat nergens bij welke het is (1.1 1.2 1.:cool:. Er staat wel> HDMI 19 pins naar HDMI 19 pins kabel, 0.75 Meter. (voor de 0,75 meter). Of weet iemand een betere site waar ik een hdmi kan kopen?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat Melbuuln dus probeert te zeggen: Ja, ze zijn goed, en het maakt voor de kleinere meters niet uit welke HDMI kabel je koopt (merk/prijs)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina