Moet nog beginnen, maar ben morgen vrij en ga dan iig BioShock (waar ik niet voor de challenge mee had moeten beginnen ) uitspelen en nog wat andere games oppakken.
Checklist #1 Bully uitspelen #2 Laatste 3 achievements met Assassin's Creed II halen #3 Alle challenges completen van 2006 Fifa World Cup #4 Tomb Raider: Legend completen #5 Aan Burnout Paradise & Grid beginnen Moet genoeg zijn.
[gb]Challenge update - 2/4/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] xDaz [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]
Een keurige 16e plaats... Niet dus.. Morgen maar is echt wat achievements halen, wil toch minstens top 10.
Waarom haal ik nooit achievements Ojaa, ik heb nooit zin om een ander spel te spelen dan Call of Duty
Dan moet ik 23 mensen op de schandpaal plaatsen, dat is dan wel een hele lange update. Komt wel zodat er wat meer mensen GS hebben gehaald.
Grr, Daz gaat dus voor 1. Kijken of we de top 5 kunnen halen met o.a het uitspelen van Fight night 3, Batman uitspelen en nog wat Velvet Assasin.
Ben vandaag begonnen aan Dead Space, ik heb geen idee of je daar een beetje makkelijk punten mee kan halen. Maar het is wel een toffe game.
Dacht dat ik laatst nog een post van je las met de woorden: "Nu ben ik geen achievementhoer meer" Edit:
Nah, dat vind ik niet hoerig. In die tijd kocht ik echt games puur voor de achievements, dat doe ik nu niet meer. Maar ik wil wel de 20.000 halen bij deze challenge.
Ik heb nog genoeg liggen om te spelen maar nog geen tijd gehad, maar zie dat jullie er hard vandoor vliegen! Hopelijk kan ik nog wat hoger komen.. Moet wel lukken, zolang jullie niet elke dag 300 GS blijven halen. Sowieso morgen verder met Bully.
de tweede plek Ik was ook een paar dagen vrij van school. Net begonnen aan Darksiders, kan ook nog verder met MUA2 en NFS Mw dus moet wel goedkomen. Als ik nou ook nog vandaag en volgende week vrij was
Nou gisteren eindelijk wat puntjes gehaald (damn you MW2 online)! En wel met Scene It! Sta ik tenminste niet meer helemaaaaal onderaan Edit: Oh haha een vriend van mij staat hier ingelogd. Ik ben FinalBob
En bedankt he ! Maar zal nog wel ff duren voor ik punten haal, vandaag jarig, dus komt dit weekend ook niks van...Hopelijk kan ik volgende week weer een keer verder met AC2!