Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. somedude

somedude Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!

Ik ben alleen bang dat het dan een flop word.

2. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    iemand al iets gehoord over een nieuwe (versie) console ? Samen met Natal? een kleinere stillere uitvoering?

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Boeiend. Dan gaat Sega maar kapot. Zo lang er maar nog een geweldige Shenmue komt die het verhaal compleet maakt. Dan mag Sega van mij failliet gaan, want voor de rest heb ik ze niet nodig. :+

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar wat als Shenmue 3 niet het laatste deel is? :eek:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik neem aan dat je toch ook enigzins uitkijkt naar Yakuza 3 O-)

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog een Xbox 360 aanschaffen?

Ik herplaats mijn bericht van hier even:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=139328

Even ten eerste: ik game de laatste jaren niet ontzettend veel meer, voornamelijk door studie en andere dingen. Maar toch start ik de afgelopen maanden weer wat vaker mijn oude Xbox (1 ja) op.

Als ik dan zie welke mogelijkheden de Xbox 360 allemaal heeft, zowel grafisch als alle andere mogelijkheden, begint het toch wel weer te knagen om de 360 aan te schaffen.

Waar ik alleen wel mee zit is dat de Xbox 360 eind 2005 op de markt is gekomen, we zijn dus inmiddels al 4 jaar verder. Komt er binnenkort dan niet weer een nieuwe generaties consoles aan?

Als ik een beetje rond zoek op Google zie ik verschillende dingen staan. De volgende generatie consoles zal niet meer zijn zoals we gewend zijn. Nieuwe launch van consoles wordt rond 2012, of zelfs 2015?

In principe niet veel toch? Behalve dat je over het algemeen toch een ander levenspatroon hebt als je ouder wordt (baan etc.), maar dat neemt niet weg dat je dan meteen helemaal niet meer zou kunnen gamen.
    Waarom zou je niet meer doen? Of je nu 's avonds na een dag hard werken een film gaat zitten kijken, of een paar gaat zitten gamen?

Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  7. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou die 360 wel halen (of/+ PS3 ), anders mis je toch wel aardig wat van al die harde games

Ik zag hem laatst voor 140 euro + Pure + Lego Batman ofzo bij mediamarkt

er zijn nog vast wel betere aanbiedingen

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als een heel bejaardenhuis loopt te gamen met een Nintendo DS en Wii , dan kijkt niemand daar raar van op.

Maar wanneer een 30+ loopt te gamen met een Xbox360 of PS3 dan gaan de mensen ineens heel raar doen.
    Ik krijg als 40+er nog regelmatig opmerkingen te horen zoals speel jij nog computerspelletjes :mad:
    Een 40+ heeft ook weer zijn voordelen , kan zonder problemen PS3 Singstar Disney kopen.
    Iedereen denkt dat ik de game voor mijn kinderen koop , ik heb helemaal geen kinderen (ik heb alleen een fret ) :cool:

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep zie net dat de actie van Bart Smit verlengd is: Xbox 360 Elite + extra controller + play & charge voor E250. De games die erbij zitten spreken me niet echt aan maar ok, misschien Pure nog dan. Misschien vanmiddag even rondsnuffelen.

Zit de laatste tijd weer wat actieve te kijken welke games er de laatste tijd uit zijn gekomen, zitten toch wel een aantal vette bij die ik graag wil spelen.

10. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) Hehe, ideaal inderdaad!!

Tjah, want kun je er van zeggen. Voor de bejaarden is het goed voor hun conditie/training van hun hersenen.
    Zo rond de 30+ "hoor" je op de leeftijd te komen dat gamen "uncool" is, huisje, boompje, beestje etc.
    Een tijdbesteding als gamen hoort er dan niet bij mij he, dat kun je toch niet combineren met een gezin de hele avond lang gamen??
    :+
    Het is inderdaad wel een vaag beeld hoe het overgrote deel van de volwassenen er op reageert. Het is puur een vorm van entertainment, wat naar mijn idee tóch een stuk beter is dan naar de commerciële televisiezenders te gaan zitten kijken. Als je érgens hersendood van wordt is het dat wel.

11. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ook iets van 2 jaar niet (veel) gegamed

nu sinds een jaar pas weer veel

gewoon doen

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Wehkamp krijg je dit weekend 10% op alles !!

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Toch vind ik dat tegenwoordig wel meevallen. Paar jaar geleden was het imo toch minder 'geaccepteerd' dan dat het nu is. Wat dat betreft heeft de populariteit van de Wii veel mensen laten zien dat gamen niets anders is als een leuk tijdverdrijf. Zelf heb ik het nooit vreemd gevonden dat oudere mensen (waar ik nu ook bij hoor :mad: ) gamen. Ten tijde van de NES speelde ik al wel eens een spelletje met mijn moeder. En zij speelde nog spelletjes toen ze 60+ was. Ze heeft nog nachtenlang ICO gespeeld.

Er zijn een paar verschillende bundels te vinden, maar Pure en Lego Batman zijn leuke spellen. Ik zou mij verder niet veel zorgen maken om een nieuwe generatie consoles. Nu dat Natal is aangekondigt/gedemonstreerd lijkt het mij sterk dat binnen afzienbare tijd er een nieuwe xbox komt. Dan zou MS zijn eigen ruiten een beetje ingooien. En de PS3 was toch al een langdurig project.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja en nee. Shenmue is Yakuza maar dan 100 keer beter qua verhaal en sfeer, dus als Shenmue 3 komt kan Yakuza me niks schelen. ;)

Ze zorgen maar dat het dan compleet is. :+

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je altijd nog zeggen dat het voor je fret is :+

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat bedoel je fret of fred ;)

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je je fret fred hebt genoemd kan het beide :+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vanavond X10, ben benieuwd. Denk dat het nog wat te vroeg is voor een Gears Of War 3, maar hopen kan altijd. :cool:

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, iig al wel nieuwe Fable 3 en Reach footage. :9
    Hopelijk een Crackdown 2 en/of Just Cause 2 demo

Joyride releasedate? En misschien wat over een nieuwe dasbhoard update.

Jammer dat er geen Keynote is; dit soort dingen zijn altijd leuk om live te volgen.

Splinter Cell
    Dead Rising 2
    Fable 3
    Halo Reach
    Lost Planet 2

Ghost Recon
    Perfect Dark
    Alan Wake
    Toy Soldiers (?.. kan ook iets anders zijn)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso een Crackdown 2 releasedata please, en demo. En Just Cause 2 demo, en Dead Rising 2 demo. Doe dan ook maar een Splinter Cell demo en meteen Hitman 5. :cool:

Oh wacht, gaat niet gebeuren. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina