Omdat de game zuigt in je uppie en roeleert in een squad, is het wel zo handig om met mede forummers te spelen, voeg je gamertag toe zodat anderen je toe kunnen voegen, of voeg zelf mensen toe aan je friendslist die hier op de lijst staan. Voeg hier je gamertag toe
hoop dat het gaat werken. aangezien ik soms moeilijk met vrienden games kon joinen. voeg me maar toe.....
Mijne heb ik ook er tussen gezet, speel de demo niet erg veel omdat ik voornamelijk in mijn eentje speel en dat is bij deze game niet zo plezierig.
Bedankt voor het intiatief! Mijn real-life vrienden houden zich alleen maar bezig met zuipen, feesten en voetballen dus mijn friendslist is uberhaupt leeg. Ik ga deze game zeker ook kopen dus dan is het helemaal handig om een hoop Xboxworld matties te hebben. In de volledige game is het volgens mij ook mogelijk om tags voor je naam te zetten dus we kunnen wel iets van een Xbw clan oprichten.
nice sloober, hadden wij bij deel 1 ook gedaan gisteravond viel me verbinding opeens weg vandaar dat ik opeens niet meer online was GT staat erbij
Kwam qua tijd eigenlijk wel goed uit, 5 mins later was ik zelf ook weg Ja ben nu niet automatisch 24/7 beschikbaar voor BFBC2 he, en moet ook nog puntjes halen voor de xbw challenge
Wie weet er hier toevallig hoe je die Sterretjes op een wapen krijgt ik zag net iemand die had er 5 op zijn M24 (Sniper) Ik dacht woow hoe krijg je dat! vandaar deze post als iemand weet meld het me graag.
goed topic ik speel het spel pas van vrijdag dus dag kijken of er nog meer nederlanders zijn die het spelen. heb mijn naam op het lijstje gezet
Goed plan. De demo is echt fantastisch, vooral als je squad een beetje meewerkt. Topgame, ga 'em zeker halen! MW2 staat voorlopig terug in de kast.
Ralluf, weet niet of je het weet maar je friends list is vol, dus heeft weinig zin om je gamertag erbij te zetten dan