Hey, Ik heb sinds de laatste 2 weken ofzo, steeds vaker dat mijn muziek wat ik afspeel met mediaplayer gewoon blijft hangen , en dan na n paar seconden gaat het weer verder, en dan vervolgens hapert het weer ( Dit is niet altijd ) Hoe kan dit ? ? p.s het is ligt niet aan een bepaald nummer , want het gebeurd gewoon echt bij elk nummer. Specs pc : Intel core i7 920 (2.66 GHZ) geforce GTX 295 Windows Vista Ultimate 64bits ( LEGAAL ) 6GB Corsair 1600mhz PC3 Gigabyte MOBO *GA-EX58-UD5* Cooler Master Real Power M 700w 2x Toshiba 2TB 7200rpm
Te slechte pc () Maar gebruik je gewoon windows mediaplayer? Ik zou zeggen probeer het eens met Winamp, Foobar2000, DSPlayer of whatever andere alternatieven er zijn. Wat is er in die 2 weken veranderd? Misschien een of ander programma die erdoor loopt te kutten?
haha slechte pc, ja ik denk dat het daar aan ligt . Ehm naja met de itunes, player van me iphone werkt het wel, en met Quicktime ook. Winamp enz heb ik niet,
ma itunes, vind ik sloom, ook al heb ik snelle pc. Vind zelf media player toch egt wel t fijnst eigenlijk,
iTunes loopt ook niet lekker op een Windows machine !! Het kan zijn dat verschillende Codecs elkaar aan het tegen werken zijn.
Ja zou inderdaad ook kunnen, maar ik heb verder geen nieuwe codecs geinstal... Nog steeds de zelfde als toen ik hem heb gebouwd en geinstalleerd. Vind t beetje raar, ik weet dat het ook kan liggen aan badsectors op de hdd. Maar ook hier heb ik voor gekeken, maar alles loopt stabiel,
Niet waar, de meest recente versie is een prima programma. Sluit perfect aan bij de structuur van Windows 7 (op dat systeem is het een aanrader vind ik).
Draait je pc ook op Windows 7 ? ik ben van plan om ook gebruik te maken van Windows 7 maar voor de rest, draait mijn pc lekker met ultimate