Gratz! Zelf wat met Sacred 2 gehaald. Komt dit weekend denk nog iets van bij, maar meer dan dat zal het niet zijn.
Graag gedaan! en gefeliciteerd!!! Gister hoop puntjes gehaald door alleen Mass Effect 2 uit te spelen. Denk dat ik zo maar aan een Batman begin. Maar welke is het de moeite waard om eerst te spelen, Lego Batman of Batman Arkham Asylum?
-Estimated achievement difficulty: 4/10 -Approximate amount of time for 1000/1000: 15-20 hours -Estimated achievement difficulty: 7/10 Approximate amount of time to 1000: 20+ hours Dankjewel!! Doe de onderste wel.
Zou ik niet doen hoor, Asylum is echt een geweldige game die je moet spelen zonder op de points te letten, lego batman daarentegen is af en toe vervelend maar wel veel makkelijker om punten te scoren..
Maar ik ga Asylum spelen om de game! Maakt me niet uit of ik hem op 1000 krijg. Lego Batman bewaar ik voor een andere keer.
Morgen misschien Lego Indie 2 binnen, daar wat puntjes mee halen als ik er zin in heb. Denk het niet, want vind Lego games kut. Voor de rest heb ik niks meer.
[gb]Challenge update - 2/5/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] xDaz [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] Vanaf Maandag plaats ik de schandpaal erbij, dus snel GS scoren hoor!
Yeah eerste . Denk niet dat ik nog al te veel punten ga halen. Mischien Batman:AA nog uitspelen. Geen zin om aan Pure / Lego batman te beginnen.
[gb]Challenge update - 2/6/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] Voltreffer [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]