Alien vs. Predator

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 20 mei 2009.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan snijden ze zich dus in de vingers met deze demo.

Kan me voorstellen dat veel mensen aan de hand van de demo het spel links laten liggen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn die AVP films trouwens een beetje te pruimen?

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 is nog wel okey beetje slecht geacteerd.

en bij avp 2 die regisseurs moeten ter plaatsen worden omgebracht :emo:

dat is een schande dat die zo ene film hebben mogen maken |:-

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hahaa, nou das duidelijke taal, dat klinkt triest en heb geen haast om het te gaan kijken dan. Net als de Alien films eigenlijk...Alien en Aliens...geweldig. 3 al echt minder, en om de overige twee maar te zwijgen.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mwaah, ik vind deel 1 echt een leuke film om te kijken hoor. Gister nog gedaan ;) Deel 2 is idd een stuk minder.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beiden verdienen de namen Aliens & Predator niet. Schandalig hoe ze de originele films benadert hebben in de 2 films.

AvP 1 ( the game ) was echter heel erg cool en spannend. De tweede was ook niet verkeerd en ik hoop dat dit 3e deel het orginele gevoel weer naar boven laat komen.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    net effe de demo gespeeld, 1 vs 1 ik was de alien. Werd wel ontzettend duizelig ervan en wist ook vaak niet waar ik was 8)

8. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Net m'n eerste 2 potjes gewonnen :lol:
    2 keer de alien en raak elke keer totaal de weg kwijt als ik op het dak loop weet ik echt niet wat onder of boven is :+

Vind de alien trouwens vet relaxed spelen! alleen had ik het wel toffer gevonden als ze er ook een team gametype in hadden gedaan...

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    schrik me elke keer rot alsi k me omdraai en me staart zie:+

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Als Alien heb je zeg maar zo'n soort van pijl in het midden van je scherm en die richt altijd naar beneden ;)

AvP : Requiem had wel een badass Predator maar de film was zo donker dat je een hoop moest missen en zoiezo jammer dat het afspeelde in hedendaagse tijd en niet die van de comics.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het verhaal was zoiets als een slechte aflevering van de A-team :lol:

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben helemaal avp hyped, ik speel niks anders meer dan de avp demo!

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De demo gespeeld, en het valt me 100% mee. Ik denk wel dat ik de sensitivity wat omlaag ga stellen (was het normale mannetje :p).

Vind ook dat je wel erg snel doodgaat/ andere mensen doodkrijgt. Paar schoten en ze liggen plat. Welk ras het ook is.

14. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gingen voor realisme!:thumbs:

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Realisme... Sure, dat is heel logisch als je tegen Aliens en Predators speelt. :+

Vind het ook niet heel erg; gewoon even wennen.

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ondanks dat je snel dood gaat vindt ik het niet zo storend als bij een spel zoals MW2.

Zelfs die mensen die als Alien spelen en dan een gevecht afwachten en dan snel erin rushen om een staart door je muil te steken, zelfs daar kan ik me dan niet zo aan ergeren omdat het toch vet is om opeens zo'n staart door je maag te zien komen.

Predator is bij mij de favoriet, een 25 kill streak met de trip mines en de smart disc is zeer leuk haha.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jammer dat het level alleen echt bout is

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vind het level opzich niet echt bout.. Doet me denken aan Aliens met het half fabriek / half Alien resin (Die smurrie op de muren). Het level is ook erg getuned voor de Aliens moet ik zeggen.

Kan niet wachten op de meer open levels waar ik als Predator lekker kan stalken vanuit de boomtoppen, en ook het Piramide level ben ik echt benieuwd naar.

Wie nog mensen zoekt om de demo mee samen te spelen, ga je gang en voeg me toe!

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Level is best wel slecht in de demo...totaal geen vrijheid, predators kunnen zich zo op de muur vast zetten en je zult ze amper zien, en overal gangetjes dus predator kan met onzichtbaarheid ook zo overal onopgemerkt rondlopen. Als human kun je het wel schudden...Beetje jammer...

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    HOOOOO.... deel één is gewoon super om te kijken. Met Terminator Arnie in de hoofdrol. Komop, wie kan zijn spiermassa en geweldige acteerprestaties weerstaan? Die jaren 90 kitch moet je gewoon een keer gezien hebben en het is nog een best goede film ook.

@tricker: Je begrijpt hem niet. Het is niet de bedoeling dat je als mens gemakkelijk wint tegen aliens en predators. Sterker nog, je bent gewoon prooi voor de aliens en slachtvee voor de predators.

Laatst bewerkt: 5 feb 2010

Deel Deze Pagina