Bump Krijg dit spel Vandaag binnen ( Zaterdag ). Zijn er nog mensen die het spelen? Weet zelf niet echt wat ik er van moet verwachten.
Rondrennen. Rondspringen. Kletsen met de prinses. Matten met een paar vijanden. Bollen verzamelen. Genieten.
Waarom kan ik mijn Epiloog niet starten? Heb het spel uitgespeeld maar ik kan hem niet opstarten/ vinden. Heb mijn cache ook leeg gemaakt. Niks.. Kan iemand mij helpen?
http://www.linkedin.com/pub/marc-antoine-senecal/5/230/84b http://tarr.uspto.gov/servlet/tarr?regser=serial&entry=77836833 yay, nieuwe PoP \o/
Had deze game al tijden in de kast liggen (gekocht toen ie 29 euries ging kosten) maar tot gisteren nooit aangeraakt. Heb slechts een half uurtje gespeeld en heb de eerdere Prince games op de xbox nooit gespeeld, maar het stijltje in deze game vind ik echt prachtig! het platformen voelt wel goed, hoewel ook wat houterig hier en daar (ben ninja gaiden 2 gewend qua wallruns etc.) maar verder zit het wel snor met de besturing. De personages zijn wel lachen overigens. Had in reviews gelezen dat de Prince wat te bot en te flauw is, maar ik kan er eigenlijk wel om lachen. "If I ever find that donkey!" Heb zin in de rest in ieder geval. Moet een lekkere relaxte afwisseling met bayonetta gaan worden.
Is inderdaad een echte Zenn-game. Heerlijk relax door de mooie wereld zwaaien. Volgens mij gaat de opvolger weer terug naar de eerste Sands of Time stijl.
Weet iemand wanneer je de races kan activeren? Van punt A naar B rennen binnen een bepaalde tijd? Ik zie nergens een timer, en hoe weet je wanneer je race begint?
Je moet gewoon beginnen op het warppunt (die purification cirkels) van het eerste gebied en naar het warppunt in het andere gebied rennen. Als je het op tijd hebt gehaald krijg je de achievement, anders niet.
Inderdaad. Er is nergens een indicatie dat je begonnen bent. Gewoon via een Warppunt naar punt A gaan en zsm naar punt B rennen. En dan hopen dat je het gehaald hebt. (de races zijn niet moeilijk)
Kan ik bij elke Warrior (enorm lomp ding met blauw licht uit zn hoofd) die achievement halen, Warrior Special? En wat verstaan zij onder block? Gewoon RT de hele tijd ingedrukt houden, RT op tijd indrukken, of als hij bovenop je springt wegduiken, of als een gek op X rammen? _0/
Hele tijd opzij rollen af en toe er onder door, gewoon blijven doen en na een tijdje heb je hem. Net zolang op zij rollen tot de "ACHIEVEMENT UNLOCKED 20G-"