1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PSN] XBW Dummy Account

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 6 feb 2010.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3


    [​IMG]

    [GB]XBW Dummy Account[/GB]​

    Steeds vaker brengen game developers gesloten beta's en exclusieve demo's uit. Die willen we allemaal natuurlijk heel graag spelen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Om die reden is het "XBW Dummy Account" in het leven geroepen!


    [GB]Hoe werkt het?[/GB]

    Als je gebruik wil maken van het dummy account stuur je een PM naar Tim. Hij zal vervolgens de benodigde gegevens verstreken. Het dummy account is alleen bedoeld voor het kleine groepje PS3 gamers op Xboxworld.nl! De gegevens van het account worden in goed vertrouwen verstrekt, deel ze dus niet met iemand anders! Als iedereen daar netjes mee omgaat kunnen we er nog lang plezier aan beleven!


    [GB]Het dummy account recoveren op je PS3 systeem[/GB]

    1. Maak een nieuw profiel aan.
    [​IMG]
    2. In het XMB menu ga je naar het PlayStation Network gedeelte. Klik op "Inschrijven voor PlayStation Network".

    [​IMG]
    3. Selecteer "Gebruik een bestaand account", en bevestig.

    [​IMG]
    4. Vul het e-mailadres en het wachtwoord in, selecteer "Wachtwoord opslaan" en druk op "Doorgaan".

    [​IMG]
    5. Als het is gelukt krijg je deze melding te zien. Druk nu op "O" om terug te keren naar het XMB menu.

    [​IMG]
    6. Selecteer "Accountbeheer" en bevestig.

    [​IMG]
    7. Selecteer "Transactiebeheer" en bevestig.

    [​IMG]
    8. Selecteer "Downloadlijst" en bevestig.

    [​IMG]
    9. Selecteer in het overzicht de demo/beta naar wens en bevestig. Je kan nu de demo/beta downloaden.

    Belangrijk: Zodra de download is gestart, is het niet noodzakelijk om met het dummy account aangemeld te blijven! Meld je na het starten van de download dus zo spoedig mogelijk weer aan met je eigen account, zodat iemand anders gebruik kan maken van het dummy account.


    [GB]Demo's en Beta's aan het account toevoegen[/GB]

    Heb je een redeem code voor een exclusieve demo of beta gekregen? Wissel hem dan in via het dummy account!


    [GB]Overzicht gebruikers[/GB]

    EU Account:

    US Account:
    • JoJo

    [GB]Overig[/GB]

    Met dank aan Tim voor het registreren van het dummy account, en het toevoegen van de eerste demo! :thumbs:

    13-02-2010: US dummy account toegevoegd.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Super!

    Moeten we nog wat met wie wel/niet gebruik mag maken van het account?
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nice ! , ziet er gelikt uit (startpost)

    Thx @ iedereen voor de moeite en laten we hopen op wat meer demo's en dat het gebruik van deze dummyaccount niet verneukt wordt door .......... whatever..
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Probleem is meestal dat het account toch wordt doorgegeven aan een ander en dat die vervolgens het ww verandert.

    Al is nu de kans hopelijk wat kleiner omdat we het groepje beperkt houden en er verder geen interessant betaald spul op staat.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk idee inderdaad, via deze weg gisteren ook de Heavy Rain demo weten te downloaden. :thumbs:
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is inderdaad het risico dat je hiermee loopt. Daarom lijkt het mij wel goed om het te beperken tot de "bekende" mensen die in dit subforum posten. Sowieso regelmatig het wachtwoord even laten veranderen door Tim. :+
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben niet bepaald 'bekend' in dit subforum, maar ik heb toch het vertrouwen gekregen en een ww van Tim gekregen. :+

    Lijkt me inderdaad beter ja als Tim zo nu en dan even het ww verandert.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan inderdaad ook nog! Misschien wat voor in de toekomst? Kan je met elkaar een game betalen :9
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dunno of het zomaar kan. Naast het feit dat het natuurlijk absoluut niet mag :+
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee oke. Maar mag zo'n dummy wel dan?
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ooit eens ergens gelezen dat je betaalde content meestal op maximaal vijf systemen mag gebruiken. Geen idee of het klopt.
     
  13. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd en soms zijn beta's ook beperkt tot 24 uur lock voor één account. Je kunt dus maar op 1 account inloggen om te spelen.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je hebt toch ook pas een PS3? :+

    Maar goed denk dat ik wel redelijk kan inschatten wie hier vaker komt en wie niet:)

    En volgens mij kun je ook wel betaalde content delen (al kan Arjan wel gelijk hebben met zijn 5 systemen). Heb toch de Heavy Rain CE besteld en daar zit ook een Dynamic Theme bij die mij toch niet boeit. Zal deze ook wel op de dummy account zetten als test :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je dit echt wilt bewaren voor een exclusief groepje XBW-ers die je vertrouwt zou ik bijna zeggen dat je het in de GM moet plaatsen. Al is dat natuurlijk wel een vreemde plek voor een dergelijk topic. :+

    Het is iig een goed idee. Hopelijk kan(/mag) ik hier ook binnenkort gebruik van maken. :)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als we dat doen heb ik idd nog een dynamic theme van Uncharted 2. :)
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ook net de Heavy Rain demo gedownload via de XBW dummy.
    Werkt top!

    Nu inderdaad maar hopen dat niemand er misbruik van maakt...
     
  18. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er altijd van die spelbrekers tussenzitten die het wachtwoord veranderen, maar ik denk dat de kans hier vrij klein is als er maar even een achtergrond check wordt gedaan van degene die erom vraagt.
    Op deze manier heb ik hier ook de GoW 3 demo gedownload via pm zonder problemen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ga je nou weer een ps3 kopen? :+

    @modder: zat die bij de LE?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, net als een gouden AK (speel geen multiplayer). Zal die code iig eens activeren op de dummy account, als ik de inloggegevens kan krijgen. :)
     

Deel Deze Pagina