Volgens mij (maar ik speel bijna alleen Assault XM8 en nix anders) moet je bij wapens selecteren helemaal naar rechts, dat is de 3e spec, en daar kan je die andere selecteren.
Ik zag het ook pas vanaaf, heb verder nog niet gebruikt, zou niet eens weten hoe. Ik schiet die UAV alleen uit de lucht maar gebruik um zelf nooit Gelukkig HOOR je de UAV ook aardig, dus kijk ik gelijk om me heen waar het ding rondvliegt.
Ik denk dat je MW2 eerst spuugzat moet zijn om dan lekker met BFBC2 aan de slag te gaan. Vind je MW2 nl nog erg leuk dan valt BFBC2 zo rauw op je dak dat je daar gewoon van 'afhaakt' ... bij verschillende friends heb ik dit al zien gebeuren. Zelf was ik MW2 al aardig zat
(Verder vind ik de shootouts die soms rondom een crate ontstaan echt geweldig, en veel en veel volwassener aanvoelen dan 'kiddy' MW2. Niet altijd is een pot leuk maar de keren dat ze wel goed zijn vind ik het werkelijk fenomenaal deze RUSH gamemode. Ik ben normaal helemaal niet zo'n teamspeler, maar hier in BFBC2 RUSH ben ik het wel, fanatiek zelfs, en dan komt alleen maar omdat RUSH teamspirit beloond. Echt de eerste keer dat ik dit zo meemaak. In BFBC1 was ik vaak aan het Conquesten want daar waren mijn friends bezig, maar RUSH is toch beter vind ik. Maar genoeg geluld, je zal het toch zelf moeten beslissen)
Laatst bewerkt: 7 feb 2010