Zo, heb een Driving Force GT gehaald, eindelijk is echt lekker GTR Evolution spelen. Ook met het oog op de nieuwe Grand Turismo (ooit in de verre toekomst, als hij is een keer uitkomt) is het wel een handige keuze
Met rFactor moet je altijd even tweaken met de Force Feedback. En het is een mod depended game, dus je moet altijd mods intalleren. Zeker een goede keuze zeker ook als je GT5 gaat halen. Filmpje van het V8 kampioenschap met commentaar. 9e plaats for mij.
Moet 'm nog steeds aanschaffen. Maar zolang er geen releasedate voor GT5 bekend is kan het nog wel even wachten.
6 uur racen live met commentaar. http://www.racedepartment.com/content/230-racedepartment-presents-rdlms-round-3.html
Hmm, m'n Driving Force GT gaat niet meer goed naar het midden.. hij denk dat het midden op -17° ligt Enig idee hoe ik dit kan fixen?
Opnieuw configureren of het stuur even maximaal naar links en rechts te doen. Dan weet hij weer wat z'n maximale uitslag is en bepaald hij opnieuw het midden.
Heb je de USB kabel eruit getrokken en er weer in gedaan? Dan calibreert die zichzelf weer. Gebruik je hem alleen voor de PS3?
Ha, dat werkte, had al wel een paar keer alle kabels uit dat ding getrokken, maar nog niet de USB kabel uit de PC gehaald. Heb hem nog nooit aan m'n PS3 gehangen btw.. weet eerlijk gezegd niet waar ik hem neer zou moeten gooien wil ik hem voor m'n TV hebben