Ging best wel lekker, alleen krijgen we nu wel meer tegenstand. Maar bij vlagen wordt er heroisch gespeeld, laten we dus onze voortgang niet bagalatiseren en niet op onze lauweren gaan rusten. Mischien is het verstandig om in eerste instantie te consolideren om daarna gestructureerd vooruitgang te boeken. Edoch lijkt het me relevant om geen gebruik te maken van adviezen van anderen. Deze blijken maar al te vaak apocrief en getuigen van een groot ahitofel. Laten we dus op een erudiete manier culmineren. Laten we dus savoureren van deze sisyfusarbeid.
moeilijke kwestie, z'n xbox is nog steeds kaputt, maar ik vind wel dat hij moet aangeven of we op zoek moeten naar een andere/nog een any
Nee, anders zal een echtscheiding me ten deel vallen Ik ga vanavond voor haar koken, dus geen tijd voor fifa
Ik wil graag bij jullie club blijven. Als jullie in deze tijd voor EVEN een vervanger hebben, dan vind ik het best, maar ik wil graag de ANY bij jullie blijven.
Heb je de CD, ON EVERY STREET van Dire straits bij de hand ? volgens mij nr 13 (dat weet ik niet zeker)
ehm ja, wij gaan vanmiddag naar mijn opa en oma toe, mijn opa moet morgen namelijk naar het ziekenhuis, ff sterkte wensen enzo dan zal ik vanmidag wel niet beschikbaar zijn, aangezien ik ook nog school werk heb enzo. vanavond ben ik er dan denk ik wel, zo rond een uurtje of 8. als het anders word laat ik het nog wel weten.
Katti gaat dadelijk pleite maken die gaat uit eten dus die zien we vanaaf niet meer terug, dus dan moeten we even zien of martijn beschikbaar is.