maar heb toch echt een delegatie van Initium bij de toppers gezien, voor wie kan ik natuurlijk niet zeggen
Ik weet dat jullie een vervanger voor de Any nodig hebben, ik wil hem best tijdelijk opvangen hoor, maar dan wel onder mijn formatie en regels.
Ja wij spelen nooit meer! Als jullie wel weer willen gaan spelen vind ik het prima.. heeft katti pech.
Zou je in ieder geval de vraagprijzen bekend willen maken ? Daz: € ??? Wixx: € ??? Robbin: € ??? Reuj: € ???
Iedereen : Onbetaalbaar. Maar als je even een bedrag met een paar nullen achter de komma naar 7623435 ten name van de Toppers wil overmaken willen er misschien over nadenken. Wij gaan gewoon als Toppers weer spelen
Ik ben wel even naar een ander team gegaan om daar te laten zien hoe cool ik was.. dus ben wel me stats kwijt. Misschien een nieuwe club beginnen jongens? Iedereen weer vanaf 0?
Nee, ik doe het als vervanger any niet slecht (al zeg ik het zelf) En we geloven in onze eigen laffe formatie, heerlijk net als die ene wedstrijd tussen ons een paar dagen geleden, eindstand zal ik niet noemen
I said so. Maar als we weer vanaf 0 beginnen zijn we ook onze punten kwijt en moeten we aan het begin tegen allemaal van die slechte teams waar je zo overheen loopt. @Katti, nee naar Icesave
Ah boeiend, anders haal ik je nooit in! Maar op zich wil ik wel. Meningen, Robbin en Reuj? Zaadloos is niet belangrijk.
Dit dus. Nieuwe club maakt me niet veel uit, maar mochten we een nieuwe aanmaken vind ik dat we een stemmingsronde moeten houden over de naam
Ik wil wel een nieuwe! Oke stemmingsronde dus, wat doen we? Dutchalicious Paradise Eternity Dutch Forever En Wixx.. ik weet niet, spreek hem echt nóóit meer!