Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden en gamen op dezelfde lijn gaat niet zo goed samen.
     
  2. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik...
    Ik was vergeten dat ik aan het downloaden was. Kwam er achteraf pas achter..
    Ik was al bijna zwaar teleurgesteld..
    (ik heb FM3 gister pas gekocht)
     
  3. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee online is wel goed qua racen, ik bedoel gewoon dat het lobby systeem compleet overboord is gegooid nu. Zoals je nu online games moet zoeken, vind ik een beetje waardeloos.

    Voor de rest blijft het een topspel :+
     
  4. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat mensen kent kan je ook heel goed een private race starten, waar je wel alles kan aanpassen naar wens, desnoods enkele AI's laten meerijden. Krijg je na elke race nog XP's erbij ook.
     
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gelukkig nog wel goed ja, dat is ook het enige dat ik eigenlijk online doe, private races met friends.
     
  6. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die geen problemen heeft met het online systeem?:confused: Heb Forza 2 trouwens nooit echt actief online gespeeld. Die SLR Stirlingmoss is trouwens ook wel een goede auto voor in de A klasse. Net even wat matches mee gereden voelt nog wel steeds een beetje als een slag schip maar voor de rest is het een van de betere auto's om te racen en om die Tag spellen/last man standing te doen. Alleen vind het wel jammer dat in de normale SLR die motor swap niet kan doen terwijl die auto's bijna identiek zijn aan elkaar|:-.
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja het zal best wel goed zijn, maar ik voel er niet zoveel voor om online te racen, en een hele grote kans te hebben dat er irritante kinderen inzitten die het verzieken voor de rest. :+

    Dan houd ik het liever bij een vaste groep mensen waarvan je zeker weet dat je er normaal mee kan racen/driften.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^
    Ik ben ook tevreden. Alleen worden mensen soms gekickt alleen omdat ze een paar keer achter elkaar wonnen.:confused:
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik rijd in season play constant met een R2 klasse Lexus in zoveel mogelijke scenarios. Maar nu kwam er een scenario die ik al had gedaan en die ik heb ik nog een keer aangeklikt. Nu staat deze race weer op de kalender en is het niet meer mogelijk om 'm er af te halen. Dus helaas moest ik deze hele scenario weer overdoen...

    Verder is de Bugatti Veyron echt vet om mee te rijden!
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan pak je een andere auto, dan zijn er weer genoeg andere races wat je kunt doen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Yes, mijn probleempje met Forza 3 is ook opgelost. Had member content op friends only gezet, dat moest op everyone. Kon anders niet op storefront en auction house komen. Vet kut! ;)
     
  12. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    En gaan mensen die track pack halen? Had zelf gehoopt op wat meer banen:)
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lig een beetje aan de prijs.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bron: http://forzamotorsport.net/en-us/OfficialNews/Nurburgring_Grand_Prix_Circuit.aspx
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus 400 punten voor 1 track die er al in had moeten zitten? _0/
     
  17. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik bij de meeste DLC..

    Als developers eenmaal klaar zijn met de game halen ze er 50 auto's en een paar tracks er uit die ze dan in het komende jaar verspreid als DLC uitbrengen.

    Mja, toch heb ik het aangeschaft, vind de baan wel erg weinig AA bevatten als je het vergelijkt met bv. de Nordschleife, veel meer kartels :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens staat die baan ook tussen de season events,of is het alleen maar time trial.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bevat deze DLC ook het lange circuit die de Nordschleife verbindt met het GP circuit?
     
  20. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net ff een paar rondjes in een BMW M6 op de Nürburgring GP gereden, baan ziet er leuk uit. Lijkt inderdaad zoals Sander al zegt alsof ze de AA terug hebben geschroefd. Zit dan ook wel veel detail in en rondom de track, maar dan alsnog.
    Vind Trouwens wel dat de gene die de camera standpunten van de Replay bij deze track heeft gedaan ook even de andere onder handen mag nemen. Eindelijk een beetje vette (vaste) camera standpunten in plaats van die "Ik zoom helemaal in op de auto en verder zie je niks meer" camera's van andere tracks.

    Edit: @Martijnn, het is helaas alleen de Nürburgring GP track en de korte versie..
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina