Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar is deze knop eigenlijk voor?

    [​IMG]
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de Clear key !!

    Met 1 druk op de knop kan je cijfers verwijderen bij de calculator en spreadsheet.
     
  3. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thnks dus in het kan wel alleen moet ik ervoor zorgen dat ik niet de CC van Primeline verder ga gebruiken (niet dat ik dat van plan was) en wat betaal ik dan in totaal extra, heb ff gekeken maar snap er niks meer van?

    Edit: ik zie al dat het niet te doen is want er staat dat je een een minimale inkomen van €700,- moet hebben waar alle woonkosten al vanaf zijn.. :mad: bummer dat wordt dus gewoon sparen xD
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Sowieso niet aan die rotzooi beginnen! Als je het nu niet kan betalen moet je het gewoon helemaal niet doen.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb mijn iMac nu aangesloten op mijn sound surround (Logitech Z5400) met een toslink kabel, maar hij geeft bij effecten nog steeds alleen de analoge effecten aan (stereo, stereo x2, dolby proligic movie/music), ook al draai ik een film met 5.1 geluid. Hoe los ik dit op? Want bij audio instellingen staat alleen 'digitale uitvoer' en daar kan ik voor de rest niets aan veranderen.
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De iPay10 actie is het zelfde als de actie die de Mediamarkt regelmatig heeft.
    Je koopt bijvoorbeeld een artikel van € 1000 en krijgt meteen een krediet van Primeline van € 2500.
    Zolang je niets doet met dat Krediet is er helemaal niets aan de hand , maar Primeline zal je regelmatig op de hoogte houden dat je nog een opstaande krediet hebt van € 1500.
    Zou gauw je daar aan begint betaal je 16% (maximale wettelijke rente) op jaar basis.
     
  8. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje... ik wil graag de tekst van mijn imac van paginas van internet donkerder maken? is daar een progammatje voor? want met de instellingen die in de pc staan kan ik dat niet.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Alleen de tekst of wat? De letters zijn bij mij al zwart genoeg hoor :+

    Maar als je gewoon de brightness omlaag wilt zetten, dan kun je het programmatje 'Brightness Control' (freeware) downloaden.

    Maar heeft er ook iemand antwoord op mijn vraag:

    En dan nog een vraag erbij: Als ik de Sims 3 open op mijn iMac, dan opent ie hem op het scherm van mijn iMac in volledig scherm. Dan druk ik op cmd + enter om naar venstermodus te gaan en dan sleep ik hem naar mijn TV scherm en dan druk ik weer op cmd + enter om weer naar volledig scherm modus terug te gaan. Maar dan neemt ie nog steeds het scherm van mijn iMac en niet van mijn TV. Hoe verander ik dit?

    Vraag nr 3: Als ik bijvoorbeeld iTunes Coverflow op volledige schermweergave open op mijn TV scherm (dat doet ie dus wel), dan vallen er aan alle kanten stukjes van het scherm af, dus ook aan de linker en rechterkant. Hoe voorkom ik dit?
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Controleer of de resolutie goed is ingesteld. Zoja, speel dan wat met de instellingen van je tv. (Breedte/Hoogte instellingen van het beeld.)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En Overscan uitzetten op je TV.
     
  12. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Sow joh das wel heftig niet :{
     
  13. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    macbook met i7 is al gespot:)
    [​IMG]

    snap niet hoe mensen virussen krijgen, heb in mijn 10 jaar windows misschien 2x een virri gehad.
    goed opletten waar je klikt en anders idd mac kopen;)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat kan niet :eek: Die instellingen zijn er niet.

    Hm dat heb ik nu gedaan, maar nu heb ik weer aan alle kanten randen :+ Maar dan de vraag: Waarom moet overscan uit? Want ik heb het beneden even getest (met m'n pa zijn macbook pro en onze philips fullhd lcd) en die had overscan ook aan staan en daar paste het scherm zich precies goed aan. Maar als overscan uit stond kreeg het scherm ook zwarte randen rondom.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welke resolutie heb je ingesteld?
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    hoppa morgen ga ik mijn macbook pro upgraden van 500 gb hdd naar 80 gb ssd van intel.
    ik sla bijna niets op, al mijn belangerijke data staat op mijn time machine.
    itunes library laad ik ook over wireless. werkt perfect en scheelt mij 40 gb op laptop disk.
    hou nog ruim 50 gb over van de 80. meer dan genoeg om eps te kunnen downloaden en kijken. daarna mieter ik ze toch weg.

    de 500gb maak ik extern op usb en hang ik wel weer erbij aan de time machine. dan heb ik 3,5 tb wireless:) 3x 1 tb en 1x 500gb usb hdd.

    heb liever super snelle mac. fotoshop opstarten in 4 secs is leuker dan 20..
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Apple store down, dan toch eindelijk MacBook Pro's ? :eek:.

    Duurt inmiddels al wel weer een aantal uren volgens mij :\.. das wel apart
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij staat op 1080p.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is altijd. En grote kans dat het toch niets is. :+

    /edit: Aperture 3 it is.

    http://9to5mac.com/aperture_ships_3456773

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Store is weer open. Geen nieuwe MBP's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina