Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn ik krijg er echt weer zin in, lekker rond dwalen in een nieuwe wereld.

Trouwens, wtf is er met die supermutant? :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, eigenlijk ben ik heel erg Fallout moe. Moest echt doorzetten om al die content nog uit te spelen, en nu dit weer. Pak hem ooit wel op, maar denk niet rond de release. (Zeg ik altijd, en als ik me een dag verveel koop ik hem :+)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is een vrouwelijke supermutant, en het is een beetje een halve.

Maarre, die concept art van New Vegas doet niet echt vermoeden dat de stad bijna niet getroffen is :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sjaaltje en foute bril maken het ook helemaal af _O_

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hmmm, ik vind het er niet echt vet uitzien. Het is precies zo als Fallout 3 en dan nog iets minder. lelijk brilletje op, jeeeuj we hebben een nieuwe supermutant....

Het word minder realistisch en dat vind ik jammer.....een supermutant met een brilletje...

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het er wel vet uitzien. Die Super Mutant met een brilletje is een mutant die zich iets verder ontwikkeld heeft en daardoor gaat denken aan kleding / cosmetica (ik zeg maar iets, er zal vast wel een al dan niet onzinnige verklaring voor zijn).
    Daarnaast is Fallout helemaal niet zo realistisch. De desolate sfeer en de manier van leven in een dergelijke setting worden heel goed overgebracht, maar er zit echt heel veel onzin in de Fallout spellen, vaak erg leuk verpakt. Denk dat het bij dit spel niet anders gaat zijn.

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 was geweldig, ik heb de DLC nooit gespeeld maar de originele game vond ik erg tof.

Ik ga deze game in de gaten houden.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Moooooooooooooooooie shots, damn!!!! Ik heb er zin in!!!!!!!!!!

Vorig jaar dacht ik nog...ach, 2010 zal wel geen nieuwe Fallout of Oblivion zien...maar dus toch, oh zo nice!!!!

10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alleen jammer dat het lijkt dat Bethesda zich nu alleen op Fallout stort, en ik wil ook wel een nieuwe oblivion zien.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bethesda is alleen de uitgever bij deze toch? De makers van Oblivion zijn toch bezig met een geheim project ofzo? Ik dacht toch echt dat Bethesda's eigen game nog steeds onthuld moet worden.

Hoe dan ook...ik speel nu Fallout 3 (Broken Steel DLC) ...iets wat ze ECHT moeten veranderen is dat NPC's niet eens ergens over heen springen wanneer het nodgi is. Ik ben een stuk van een kapotte brug op gegaan en Charon volgde mij...nu ga ik echter terug en hij kan niet even dat opstapje opspringen, dat moeten ze dus echt fixen.

Er was toch ook een scan van die pagina vol met tekst? damn...die had ik willen lezen.

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  12. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Apart zeg, de makers van Alpha Protocol toch? Nou ik ga hier nog niks over zeggen, want de devs achter Fallout 3 hebben fenomenaal werk geleverd in mijn ogen.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    En Kotor 2, en Neverwinter Nights

15. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    In Oblivion zaten paarden, aangezien dit dezelfde maker is, zelfde genre, moeten voertuigen toch ook wel kunnen, ik hoop het igg wel.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ze hebben al gezegd dat die erin komen

17. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet dezelfde maker. Wel dezelfde uitgever.

18. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Serieus? :D

Ja dacht zelfde maker, maarja zat vlakbij ;)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Obsidian staat bekend omdat ze als geen ander kunnen voortbouwen op een succesverhaal en een goede en soms ook nog innovatieve sequel kunnen maken.

Dit doen veel van hun leden als sinds de dagen van de oude Fallout en Baldur's Gate. Ze komen uit dezelfde scene als de kern leden van Bioware en dat kun je ook wel zien als je naar hun vervolg op Kotor en NwN kijkt. Volgens mij zitten er bij Obsidian zelfs een aantal ex Black Isle leden die nog aan Fallout 1 hebben gewerkt.

Ik denk dat er geen enkele studio is die meer geschikt is om zijn eigen draai aan de moderne Fallout te geven dan Obsidian. Ze weten altijd een goed verhaal en sterke dialogen te bedenken en weten vaak ook nog op technisch vlak de boel goed op te poetsen. (Kijk bijvoorbeeld naar de NwN expansions, de originele game was buggy as hell maar zij hebben dat in de loop der tijd op zich genomen en er gewoon een technisch beter spel van gemaakt)

Kortom, alle vertrouwen in Obsidian wat betreft hun visie op Fallout, waar ik meer benieuwd naar ben is hun eerste echte eigen game.

Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    +1

Wil laten weten dat het zelfs zeker is dat een aantal destijds Black Isle medewerkers nu aan Fallout: New Vegas werken. Kijkend naar de diepgang van de personages uit KotOR 2, heb ik alle vertrouwen in Obsidian om dit kunstje in Fallout: New Vegas te herhalen. Op het eerste gezicht leken Kreia en Atton echt van typetjes, maar man, wat kon je daar veel uithalen. _O_
    Ben zéér benieuwd naar dit spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina