[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat er geen leercurve in zit, omdat het gewoon komt omdat de controls crappy zijn(iig voor die tombes zijn ze slecht uitgewerkt) en niet omdat je het niet onder de knie hebt ofzo. Bij Mirror's Edge moet je het inderdaad echt leren en dan zal je het daarna foutloos doen, maar bij ACII klopt het gewoon niet helemaal.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    ik heb echt totaal geen last gehad van de controls. gewoon een beetje goed kijken en richten en dan is het helemaal niet moeilijk om omhoog te komen, ook niet in die tombes... nou ontken ik niet dat ik zelf ook wel een paar keer naar beneden ben gevallen, maar een beetje uitdaging is ook niet verkeerd. ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld in een kleine 20 uur. Is toch erg netjes voor een vette sp-ervaring.

    Besturing in de tombes is idd vaak bagger. Vooral die laatste tombe waar je via de muur verder moet springen bleef hij bij mij maar in het water duiken, echt 20 keer achter elkaar8)

    Daarnaast aardig wat glitches meegemaakt, mooiste was nog wel dat Ezio van een balkon af viel en met zijn voet ergens achter bleef hangen en niet meer loskwam :+

    Ik heb ongeveer de helft van die puzzelstukken die je kan verzamelen via het ontdekken van die signs. Kan ik ergens zien op welke gebouwen en in welke steden de rest van de signs zitten of moet ik gewoon op zoek? Want als ik moet zoeken ga ik wel verder naar het volgende spel.

    En is de oplossing wel een beetje de moeite waard als je het spel al hebt uitgespeeld?
    Ben uiteindelijk op 71% gekomen

    Voor 1 trophy moet ik 4 guard verblinden met zand. Ligt het aan mij of pak je pas zand op als je gevecht bent? Ik lock op een target maar hoe lang ik ook indruk Ezio slaat. Pas in een gevecht pakt ie zand.

    Moet ook nog een trophy voor lijken verstoppen in hooi. Heb er 5 nodig en al zeker 20 in een bult hooi verstopt. Doe vast iets fout?

    Verder genoten van het spel, was erg cool. Al zat op het einde de herhaling er wederom een beetje in.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zat die nieuwe "jump" nou in deze expansion ... of de volgende?
     
  5. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Zorg dat je in gevecht bent met zoveel guards en unlock dan, druk je daarna op x en houd je die even vast en laat die even later weer los dan gooit hij met zand. Probeer voor deze trophy het in een nauw straatje te doen.

    2. Ik heb het gewoon gedaan door 5 mensen in dezelfde hooibaal te verstoppen. Dat werkte uitstekend.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb in 1 hooibaal net 10 man gedropt, niks 8)

    ow well

    en die puzzel, is die nu nog de moeite waard?
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat filmpje dat je krijgt is wel interessant om te zien. Maar die kan je ook gewoon op Youtube opzoeken als je geen zin hebt om te gaan zoeken. :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hierzo

    [GT]59415[/GT]
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoe post ik een Youtube filmpje? Kon het nergens vinden.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Pak de youtube link, en kopieer enkel de stuff die achter het = teken staan.
    Plak dat tussen deze tags:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    agh, verrek Daz was me al voor. :9
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt :)
    [yt]VC8ko4SZDQ4[/media]
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.241
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Lol, die dingen ben ik ook wel tegen gekomen. Spel hangt er net als deel I vol mee. ;)
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja hahah :)

    Dat filmpje heb ik trouwens zelf gemaakt :cool:
     
  15. Hemelsmandaat

    Hemelsmandaat Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm vandaag bij een vriend gespeeld, ziet er echt heel vet uit. Ga hem binnenkort denk ik maar eens kopen. Het enige wat ik niet helemaal snap, gaat het verhaal nou verder of is dit een compleet andere verhaallijn? En heb je ook van die irritante stukjes in die synchronisatie kamer?
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat vind ik lastig om te zeggen, want je begint met een ander personage, Ezio. Maar je moet nog steeds targets vermoorden. En je wordt geloof ik maar 2 keer uit de Animus gehaald voor een opdracht. Ik vond het zo irritant dat je steeds moest stoppen en dan slapen, en dan weer verder.
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Het verhaal gaat nog steeds over Desmond, alleen speel je nu als Ezio ipv Altaïr. Hoewel het verhaal van Ezio heel anders is dan die van Altaïr, kun je wel heel duidelijk merken dat de 2 spellen deel zijn van één 'groter' verhaal.
     
  18. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat verhaal loopt niet af bij II? Kan er dus ook nog een deel III uitkomen?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat kan je wel met grote waarschijnlijkheid zo stellen ja.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Sterker nog: Er gáát een deel 3 (en 4) uitkomen.
     

Deel Deze Pagina