Meh, ik heb eigk niet zown zin om gewoon potjes te doen, als martijn niet komt ga ik denk ik ff een ander spel spelen, mischien nog een paar potjes, maar ik weet niet zeker. edit: vergeet maar, martijn is er,LETS PLAY CLUBS, ben nog ff bezig met leren maar ben er zo hoor
hey, je moet ff de nieuwe opstelling downloaden uit Katti zijn hub die hebben we een week ofzo geleden gemaakt, als je die niet kunt vindne moet ik hem nog ff uploaden zo ik weet, weer een nieuwe opsteling, maar het verhaal is te lang om uit te leggen
Jeffrey: We wachten! Nog steeds. Ik en rien kunnnen elkaar niet joinen. Maak jij even party aan als zo online bent.
Leuke potjes 1x gelijk rest winst voor ons... jammer van het laatste potje toen we 4-0 voor kwamen en jullie er mee gingen kappen beetje sneu....
Ook gelezen, je hebt volledig gelijk. Ik speelde gisteren ook echt belabberd. Maar check deze e-mail: Ik ga hem dus vanavond om max 19:30 ophalen. Dus ik kan erna (als het niks mis mee is, zou vast wel weer)
Jammer jongens, ik las ook de rede dat we die laastste potjes niet wonnen, ik wil mezelf natuurlijk niet verheerlijken, maar het is natuurlijk wel kut als je aanspeelpunt voorin wegvalt (hooibak) dat blijkt nu wel, Nou moeten we weer helemaal opnieuw gaan bouwen aan ons saldo jammer dat ik er zelf niks aan heb kunnen doen maar het moet natuurlijk ook mogelijk zijn om te spelen zonder hooibak.
Ik begrijp je niet. Ik neem dat je score bedoelt? Ach, dat hebben we zo geroggeld, want ik kan hopelijk weer met mijn 360 spelen (check post boven je)