Nu nog een Xbox 360 aanschaffen?
Ik herplaats mijn bericht van hier even:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=139328
Even ten eerste: ik game de laatste jaren niet ontzettend veel meer, voornamelijk door studie en andere dingen. Maar toch start ik de afgelopen maanden weer wat vaker mijn oude Xbox (1 ja) op.
Als ik dan zie welke mogelijkheden de Xbox 360 allemaal heeft, zowel grafisch als alle andere mogelijkheden, begint het toch wel weer te knagen om de 360 aan te schaffen.
Waar ik alleen wel mee zit is dat de Xbox 360 eind 2005 op de markt is gekomen, we zijn dus inmiddels al 4 jaar verder. Komt er binnenkort dan niet weer een nieuwe generaties consoles aan?
Als ik een beetje rond zoek op Google zie ik verschillende dingen staan. De volgende generatie consoles zal niet meer zijn zoals we gewend zijn. Nieuwe launch van consoles wordt rond 2012, of zelfs 2015?
In principe niet veel toch? Behalve dat je over het algemeen toch een ander levenspatroon hebt als je ouder wordt (baan etc.), maar dat neemt niet weg dat je dan meteen helemaal niet meer zou kunnen gamen.
Waarom zou je niet meer doen? Of je nu 's avonds na een dag hard werken een film gaat zitten kijken, of een paar gaat zitten gamen?
Laatst bewerkt: 7 feb 2010