[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Eindelijk, na 4 dagen echt verschrikkelijk te hebben gespeeld ben ik weer terug :cool: M21 EBR met ACOG scope is echt schitterend _O_
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG IK GA HEM ZO SPOEDIG MOGELIJK EEN MESSAGE STUREN!!!1
     
  4. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand sniper lobby? Add me en message:p
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is je GT Temptation NL? Staat denk ik fout in je profiel ;)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik een beetje speel krijg ik er al snel 5 op een dag 8).
     
  7. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja:eek:

    Weetje wat leuk is?
    Op een grote map, in een private match met zen achten. Iedereen een emergency airdrop opsparen. En dan iedereen de glitch doen en elkaar dood maken:D
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, mike myers spelen met een mannetje of acht.
    beste gamemode ooit!!!!!!!!!!!
     
  9. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al jullie berichten over sniper potjes etc ben ik vanavond ook maar eens gaan proberen met de sniper gun. Ben der echt super slecht in, maar vanavond ging het goed. Starte meeste potjes net in de + daarna zelfs potje met 20-0 voor mijn eerste death kwam. Moet alleen wennen dan ik niet midden in het gevecht ga zitten want ben nog niet snel genoeg daarvoor. Wel erg leuk moet ik zeggen. Ga nog wel even door met oefenen denk ik ;)
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Snipen kan je behoorlijk snel leren, het is eventjes een gevoel er voor krijgen.

    Ik had een potje SnD-3v3-sniper only op rust met een paar vrienden gedaan, waarvan 1 maar actief sniped en de rest haast nooit. Nu hadden we anderhalf uur gespeeld en aan het aan einde zaten ze gewoon te noscopen en quickscopen en deden dit behoorlijk consistent, het is dus gewoon een kwestie van oefenen en bijna iedereen kan zich goed snipen aanleren. Geweldig ook wanneer je met z'n allen naar de killcam moet kijken.

    Iets waar ik zelf vandaag achter kwam was dat wanneer ik een snipe maak nadat ik loop/ren is dat ik mijn linkerstick nog beweeg, niet veel maar genoeg om vaak die schoten te missen. Dus nu ren ik en als ik iemand zie sta ik compleet stil en maak die snipe, wanneer ik mis loop/ren ik door. Ik druk wél altijd die linkerstick in om adem in te houden, heb het gevoel dat ik dan toch meer controle heb over mijn schoten.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen blijven me, op Xbox live en ook al op dit forum, berichten sturen over de 10th prestige glitch.
    Ik word er niet goed van.
     
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook meedoen met een sniper lobby. Je word er echt beter van, en het is natuurlijk super leuk:)
     
  14. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eerst nog eens een paar dagen oefenen dat het iets beter gaat en dan zal ik eens kijken. Anders ben ik bang dat ik erg kont geschopt word ;)
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is inderdaad erg irritant, je moet echt compleet stil staan om accuraat te kunnen quickscopen. Zodra je je linkerstick ook maar ietsje beweegt vliegt de bullet al alle kanten op.
    En ik heb het juist andersom, heb het gevoel dat wanneer ik m'n adem inhoud wanneer ik quickscope het helemaal verkeerd gaat. Dragscopen ging gister niet goed in de FFA lobby, daarom ging snipen wss niet erg lekker.

    Heb ook vaak dat ik er vrijwel 100% zeker van ben dat ik iemand raak, en dan alvast door wil lopen. Terwijl ik een hitmarker krijg of gewoon mis. Die hitmarkers is trouwens wel een fundamenteel probleem. Het is niet iets waar ik over wil zeiken, maar dat is jammer. Voor de rest is snipen geweldig.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Gebeurt toch wel als ik meedoe. :+
    Meestal heb ik alleen last van hitmarkers als ik ergens doorheen schiet of iemand painkillers heeft.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  17. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik heel erg veel last van die Hitmarkers, maar nu alleen heel af en toe.

    gisteren wou het me trouwens niet lukken.... maja soms heb je van die dagen hè:)

    Edit...\\

    Heb je net rouwens ff toegevoegd WOUW5...
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  18. MrWeda

    MrWeda Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello there!

    Speel nu al een maandje CoD en vroeg me af of er wat andere fanatieke Nederlanders zijn die samen wat potjes willen ownen?
    Bijna al m'n RL vrienden spelen CoD op de PS3 of PC en dat verdom ik gewoon omdat de Xbox controller blijft pwnen :p, die paar die wel via Xbox spelen zijn bijna alleen 's nachts online en dan heb ik meestal wel betere dingen te doen...slapen ofzo.
    Gewoon een beetje fun gaming, chat erbij en knallen maar ^^

    Speel onder de gamertag W3d4, lijkt me lachen is een potje te doen :)
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de Scar-H herontdekt hoor. Scar-H plus silencer + stopping power pro is zo verschrikkelijk awesome.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb echt een hekel aan dat kleine magazijn van de Scar-H, ook met de Mini-Uzi en Vector heb ik dat probleem. Ik ben veel te veel aan het herladen. Intervention heeft ook een te klein magazijn. Dat zijn echt wapens waarbij je Extended Mags wilt hebben, maar het duurt zo lang voordat je dat haalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina