LEGO Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 21 apr 2009.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En deze dan?

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had het over de lokale winkels hier, op de internet is het namelijk geen probleem(bedankt though!), maar ja, ik vind het toch nog raar dat geen enkel winkel hem hier heeft

3. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel best wel erg tussen deze en Band hero, ik heb een WT gitaar en dacht dus eigenlijk beter uit te zijn met Band hero. Maar, ik hou meer van muziek van nu. Die kan ik dan opborrelen, maar werkt het wel met een GH gitaar en is het niet erg wennen van 2 Ghs ineens naar Rock band?

4. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het switchen tussen (Lego) Rock Band en Guitar/Band Hero is geen probleem. Ook kan je gewoon Rock Band spelen met je GH gitaar. Ook het drumstel en de microfoon van GH kan je gebruiken met RB.

Het spel bevalt mij in ieder geval goed. Ik heb nog geen nummers overgezet naar een andere versie. Alleen mijn Family Friendly RB1 nummers die ik al op mijn HDD had gezet om te spelen in RB2 zijn speelbaar. En de FF gedownloade nummers natuurlijk.
    Uiteindelijk ga ik de nummers van Lego Rock Band op mijn HDD zetten zodat ik ze kan spelen in RB2. Alleen de story mode doorspelen om daarna waarschijnlijk nooit meer aan te raken...

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kost het overzetten van de nummers serieus 800 MS punten?

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
  7. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gekocht, vind het eigenlijk wel humor omdat het toch meer liedjes zijn die ik leuk vind. Ik moet wel zeggen dat easy wel errugggg makkelijk is vergeleken met GH. Ook de lego humor tussendoor is wel leuk maar toch wat vraagjes:

*Die achievment, dat je voor nummer een goude ster moet halen. Hoe doe je dat?
    *Er staat dat ik een speedboot moet kopen in de story mode, waar doe ik dat?
    *Heeft het spel geen MP ?
    *Ik wil al tijden gaan drummen in dit soort games, maar een GH drumstel is veels te duur. Nu zit ik met ouders, ik zag dat deze drumkits nog maar 30 euro waren voor rockband. Zijn die dan ook goed, en ik die ergens betrouwbaar kopen/bestellen?

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    1. Een Gold Star haal je door meestal door een Full Combo op Expert te halen en een goede Star Power timing, Full Combo wat dus ook betekend dat je alle noten moet raken zonder ook 1 keer je combo te breken, maar dat hoeft niet altijd bij elke nummer, maar wel meestal!

2. Een Speedboot haal je door verder in de Story Mode te gaan, dus gewoon door spelen in de Story en je haalt hem vanzelf wel!

3. Het spel heeft wel Multiplayer natuurlijk, alleen kan het spel niet Online

4. Tsja als je een Drumstel voor zo goedkoop koopt kan het zo zijn dat hij snel stuk gaat of gewoon niet erg goed is, ik zou toch echt maar de originele kopen en volgens mij kost een Originele Rock Band drumkit normaal 60 euro, sorry als ik het fout heb:+

9. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje over L:RB:
    Ik heb zeg maar in de eerste 2 venues waar je met de Camper Van heen gaat, 50/65 sterren wel alles 5*. Maar er zijn verder geen gigs meer daar... Hoe krijg ik daar 65/65 van?

11. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg heh, ik heb nu alle voertuigen gespeeld. 2 autos, een boot en een heli. Maar ik heb geen achievment dat ik de game heb uitgespeeld ofzo.. En wat kan ik allemaal in die ruimte in de career. Ik kwam er gister pas achter dat je daar vanalles kon, maar kan dat inpact hebben voor de career? Die tour? Want in de achievmentws hebben ze het over world tour

12. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 auto's, een boot en een heli = lang niet alle voertuigen.
    Om de volgende te unlocken moet je ws nog wat nummers spelen in de helicopter-venues.

13. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, dat spel duurt focking lang man. Zitten nu al uren in, maar blijft duren. Tot nu vind ik het spel vrij makkelijk. Voorheen speelde ik easy, nu midium/hard. Echt makkelijk, veel herhaling. Maar voor 45 euro zit er wel heel veel tijd in, een superlange SP!

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit vind ik altijd zulke grappige opmerkingen _O_ Hoe kan je nou oordelen over een game of die makkelijk of moeilijk is als je niet eens op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt.
    Ik vind bioshock 2 ook heel makkelijk als ik hem op easy heb staan. Speel daarom op hard, want dat maakt het 'moeilijker'.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik moet deze ook nog maar eens kopen.

Ff Spin Doctors owneuh!

16. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog een vraagje; inmiddels heb ik hem uit op 1 gig na. Maar deze kan ik door de hele world tour niet vinden. Ook geeft de kantoor aan dat ik hem moet unlocken, waar kan dit?

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Waarschijnlijk heb je te weinig sterren om die te unlocken? Ik weet het niet zeker, maar ik had 9 vd 10 keer 5 sterren, en bij mij unlockde wel alles goed.

18. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna overal 5 sterren, noot minder als 3/4. Maar het is echt 1 nummer, de endless set en die schilzzle heb ik allemaal al gehad. Enkel dus 1 gig..

Deel Deze Pagina