[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Lache , wil ik ook wel is proberen .

    Zou het een soort van Mario kart achtige game worden dan ?
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Krijgt Bioshock 2 geeneens een demo?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, normaal heb ik geen probleem met games die op elkaar lijken. Maar jemig, Sega probeert echt het succes te behalen wat Nintendo ook haalt. Mario Kart > Sega Kart. What's next; Sonic Galaxy.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Superstars V8 Racing gereviewt toen die uitkwam. Een half jaar later is er een nieuw deel, en ook ik zie het verschil niet. :confused: Vreemd, lijkt ook totaal niet boeiend te worden.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, een cockpit is toegevoegd en natte banen die langzaam droog worden, maar dat is het wel weer.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, nou, ik word er warm noch koud van. Eerste deel vond ik wel aardig, maar dat was het dan.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dus hij is wel goed ?
     
  8. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat nergens in de tekst, en als het een rip-off is kan je er vanuit gaan dat het over het algemeen slecht is gedaan.. 8)
     
  9. Hemelsmandaat

    Hemelsmandaat Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Blijft jammer dat we geen Mario kart hebben op de xbox. De kartgame naar mijn mening, als we het dan hebben over niet realistische kartgames :+.
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    nope een rip-off hoeft zeker niet altijd al bij voorbaat slecht te zijn hoor.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Slecht is het niet, en als je naar zo'n game zoekt op de 360 dan moet je hem gewoon kopen. Of eventueel wachten op Joyride. Ik hou het wel bij Mario Kart op de GameCube mocht ik ooit weer zoiets willen spelen. :+
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je wachten op Joyride he :+.
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zat al een tijdje te wachten op die demo van Sonic (vooral omdat ik een multiplayer spel voor mijn neefjes zoek). En ik vond het toch eigenlijk wel te druk en misschien wel te moeilijk voor gastjes van 8. Aan de andere kant is dat natuurlijk niet zo'n probleem als ze alleen tegen elkaar gaan racen. Misschien pluk ik de game over een half jaar wel uit de budgetbak.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Goed nieuws! Darksiders demo komt eraan, waarin je de volle eerste dungeon kan spelen, dus rond de 90 minuten!

    The demo will be available on both Xbox Live Marketplace and Playstation Network and will feature a whopping 90 minutes of gameplay from the full game.

    Gamers will be able to take on the first dungeon and its impressive boss, the winged bat-demon Tiamat in the very generous demo.

    "We really wanted to give gamers a true idea of the variety of gameplay that the game offers," Vigil's David Adams enthused. "So rather than just making a standard 20-minute demo version of the first few levels, we decided to give away this massive level and reveal the true essence of the game."

    The demo of Darksiders will be available on PSN and Xbox Live Marketplace from February 25th.
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    dus zodra de BC2 demo klaar is kan je de Darksiders demo spelen? Tof heb wat van het spel gezien en dat zag er best mooi uit?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Demo Darksiders
    Bestandsgrootte: 1 GB

    [​IMG]
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Is de demo alleen voor Gold members?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup.
    [​IMG]

    Over een week is ie ook voor Silver members beschikbaar.
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    :mad:. Een week wachten... ik haat dat gewoon. Gebeurt laatste tijd bij elke 'belangrijke' demo.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zou er een save optie inzitten? Dunno of ik in een keer anderhalf uur wil spelen. :+
     

Deel Deze Pagina